رضیم
رضیم
بهترین و سریع ترین بسته بندی آماده برای ارسال غذا کدام است ؟

بهترین و سریع ترین بسته بندی آماده برای ارسال غذا کدام است ؟

شاید برای شما هم دغدغه باشد که پس از درست کردن غذا چگونه آن را بسته بندی و برای مشتریانتان ارسال کنید. جعبه آماده شاید در نگاه اول بسیار به صرفه به نظر برسد ولی باید به این نکته نیز توجه کنید که بسته بندی شما بسیار زیباتر از آشپزیتان باشد. استفاده از بسته بندی های آماده برای شروع کار عالی به نظر می رسد، ولی شما باید با استفاده از جعبه های اختصاصی که لوگو شما نیز بر روی آن درج شده باشد، بسته بندی خود را اختصاصی تر کنید.

چرا بسته بندی غذا از تزیین کردن آن مهمتر است ؟

بسته بندی غذا اولین قدم را در جلب توجه مصرف کننده برمی دارد. اما ایجاد یک طراحی بسته بندی چشم نواز بیشتر از استفاده از رنگ های جذاب، جلب توجه می کند، به خصوص زمانی که در حال فروش غذا خارج از خانه خود هستید.

طراحی بسته بندی رسانه ای است که باید با برند موجود شما، طنین انداز شود و در عین حال هویت برند شما، منحصر به فرد بودن غذا و ارزش محصول را نیز توضیح دهد. این یک رسانه چالش برانگیز اما در عین حال واقعا خلاق است که می تواند تفاوت را ایجاد کند. طراحی بسته بندی بازاریابی است. بسته بندی خوب باعث می شود دوباره مصرف کننده از شما خرید کند و به مشتری می گوید که خرید از شما تصمیم درستی بوده است. بسته بندی غذاها یک رسانه بازاریابی است که مدت هاست فراموش شده است.

آیا تا به حال هزینه اضافی برای تحویل صرف کرده اید، فقط برای اینکه غذای خود را سرد، خیس یا بدتر از آن در سراسر داخل کیسه دریافت کنید؟ هیچ ‌کس نمی ‌خواهد غذای بیرون ‌بر شلخته دریافت کند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که به عنوان یک رستوران یا آشپز، هر کاری که می توانید برای بسته بندی مناسب غذای خود انجام می دهید. اطمینان حاصل کنید که ورود آن به درستی منعکس کننده کیفیت غذایی است که درست می کنید. یعنی برای درست کردن آن غذا زحمت کشیده اید! اطمینان حاصل کنید که آن را به شکل سالم و مطمئن به مشتری شما می رسانید.

تزیین بسته بندی آماده چگونه به فروش بیشتر غذا کمک می کند ؟

تزیین بسته بندی آماده چگونه به فروش بیشتر غذا کمک می کند ؟

حتما شما هم به این نتیجه رسیده ای که مشتری قبل از دیدن غذا، بسته بندی آن را می بیند. هر چه این بسته بندی شیک تر و تمیزتر باشد، مشتری رضایت بیشتری از خرید را احساس می کند. یکی از راه های بالابردن رضایت مشتریان از بسته بندی، تزیین بسته بندی با روبان است. شما می توانید برای برند سازی از چاپ روبان سفارشی با درج لوگو خود بر روی آن استفاده کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید چاپ روبان که از انواع آن می توان به روبان ساتن، روبان کبریتی، چاپ روبان ۱۰۰ متری، چاپ روبان ۱۰۰۰ متری، چاپ روبان فوری در متراژ کم اشاره کرد، می توانید به صفحه چاپ روبان مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان و خرید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

در بسته بندی غذا باید به دنبال چه چیزی باشیم؟

قبل از اینکه جزئیات نحوه بسته بندی غذای خاصی را با موفقیت باز کنیم، مهم است که به نیازهای بسته بندی خاص خود توجه کنید. هنگام تصمیم گیری برای خرید نوع بسته بندی، به این فکر کنید که رستوران شما چه نوع غذایی سرو می کند و چگونه ارسال می کند. به این فکر کنید که با هر غذای موجود در منوی شما چه می آید.

احتمالاً نیاز به بسته‌ بندی برای طیف وسیعی از اقلام مختلف مانند نوشیدنی ‌ها، مخلفات، سس ‌ها، پیش‌ غذاهای کوچک و غیره دارید. به طور کلی، پنج ویژگی وجود دارد که باید در بسته ‌بندی به دنبال آن ها باشید.

ماندگاری

به دنبال جعبه های بیرون بری باشید که محکم هستند. شما می خواهید غذای خوشمزه تان در سفر به خانه مشتری ایمن باشد. به یاد داشته باشید که این غذاها سوار بر ماشینی هستند که احتمالاً به سمت بالا، پایین و به هر طرف حرکت می کنند. غذای خود را طوری بسته بندی کنید که غذای شما به بهترین شکل ظاهر شود.

مواد

همه مواد بسته بندی یکسان ساخته نمی شوند. مواد بسته بندی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای فردی رستوران شما باشد و سازگار با محیط زیست باشد. معمولاً سه ماده بسته بندی اصلی برای بیرون آوردن استفاده می شود: فوم، مقوا و پلاستیک. با این حال، هر سه این گزینه ها دارای اشکالاتی هستند.

فوم: برای عایق کردن غذاهای سرد یا گرم خوب است، اما خیلی بادوام نیست و به راحتی خرد می شود و اغلب باعث نشتی می شود. استایروفوم برای محیط زیست نیز وحشتناک است، زیرا زیست تخریب پذیر نیست.

پلاستیک: به همان اندازه که ارزان و بادوام است، محبوب است. با این حال، زیست تخریب پذیر نیست و حتی می تواند سموم را به مواد غذایی شما یا در هنگام دور ریختن به زمین وارد کند.

مقوا: زیست تخریب پذیر است که آن را به گزینه ای پایدارتر تبدیل می کند. با این حال، عایق خوبی ندارد و در برابر غذاهای مرطوب مقاومت نمی کند. جعبه های مقوایی زمانی که برای پیتزا استفاده می شوند، بهترین هستند.

اندازه

اندازه عامل مهمی در تصمیم گیری برای بسته بندی مناسب است. شما به ظروفی نیاز دارید که برای غذای شما خیلی بزرگ نباشد. شما نمی خواهید غذای شما در حین تحویل به اطراف سر بخورد. این می تواند باعث شود که غذای شما مانند یک توده نامرتب و غیر اشتها آور برسد.

به طور مشابه، شما همچنین نمی خواهید ظروف خیلی کوچکی داشته باشید که غذای شما تنگ باشد یا از طرفین بیرون بریزد. شما باید به دنبال اندازه مناسب باشید.

مشتری پسند

بسته بندی خود را با در نظر گرفتن مشتری انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که آن ها به راحتی باز و بسته می شوند و لبه های مزاحم و تیز ندارند. آن ها را در ساک دستی کاغذی قرار دهید تا در هنگام تحویل، غذا بدلیل بخار حاصل خیس نشده باشد.

تبلیغ نام تجاری

مطمئن شوید که بسته بندی شما نشان دهنده برند شما است. با ایجاد بسته بندی منحصر به فرد برای برند شما، تأثیر ماندگاری بر روی مشتری ایجاد می کنید. این جزئیات کوچک است که یک رستوران را متمایز می کند. بسته بندی مارک یک راه عالی برای بازاریابی رستوران شما است. حتی ممکن است به استخدام یک متخصص برای طراحی بسته بندی سفارشی برای رستوران خود فکر کنید. بسته بندی شما تبلیغ برند شماست و راه ارتباطی مشتری با برند شما می باشد.

چگونه غذای خود را بوسیله بسته بندی آماده ارسال کنیم؟

چگونه غذای خود را بوسیله بسته بندی آماده ارسال کنیم؟

استفاده از ساک دستی کاغذی و جعبه مقوایی در تلاش برای سازگاری با محیط زیست، در نظر مشتری جلب توجه می کند. جعبه های آماده غذا را گرم نگه داشته و از آن محافظت می کنند. آن ها در ابعاد مختلفی برای اندازه های مختلف غذا وجود دارند. همچنین ساک دستی های کاغذی حمل غذا را راحت تر کرده و مانع خراب شدن و بهم ریختگی غذا در هنگام ارسال می شوند. غذا در این ساک دستی ها برخلاف کیسه های پلاستیکی، توسط بخار حاصل از غذا، خیس نمی شوند. بنابراین در بسته بندی غذای خود بسیار دقت کنید. هر چه بسته بندی بهتری انجام دهید، غذای شما بهتر دریافت خواهد شد. از این گذشته، شما برای ایجاد غذاهای خوشمزه و زیبا تلاش زیادی می کنید. شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا مطمئن شوید که مشتری آن ها را در شرایطی که شما آن ها را درست کرده اید، تحویل می گیرد و نه انبوهی درهم و برهم. مراقب بسته بندی غذای خود باشید تا مشتریان در کمترین زمان از کیفیت خدمات تحویل شما هیجان زده خواهند شد.

بهترین و سریع ترین بسته بندی آماده برای ارسال غذا را از کجا بخرید ؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی آماده (جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد. حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی آماده از جمله جعبه های آماده را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro/ اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید.

سلب مسئولیت

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط رضیم تأیید و یا رد نمی‌شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی