رضیم
رضیم
طرز تهیه رولت گوشت آلمانی

موارد لازم + طرز تهیه

رولت گوشت آلمانی یک پیش غذا یا در برخی موارد یک وعده شام محسوب می شود که طعم مطبوعی دارد. در این غذا از گوشت با بیکن، سس، ترشی و پیاز استفاده می شود. این غذا بسیار شیک و رسمی است و می توان آن را به عنوان فینگر فود، در مجالس و مهمانی ها به عنوان عصرانه یا پیش غذا تهیه و سرو کرد. این غذا یک غذای اصیل آلمانی است که در بین آلمانی ها بسیار محبوب است. برای مشاهده دستورپخت کامل و گام به گام این رولت گوشت آلمانی تا انتها با سایت آموزشی رضیم همراه باشید.

مواد لازم رولت گوشت آلمانی

استیک باریک گوشت گوساله ۴۰۰ گرم

سس خردل ۱ قاشق چایخوری

نمک و خیار شور به مقدار لازم

بیکن ۲ تا ۴ تکه

پیاز خلالی شده ۱ عدد درشت

آب گوشت به مقدار لازم

پیاز و هویج و کرفس خرد شده به مقدار لازم

رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذا خوری

طرز تهیه رولت گوشت آلمانی

مرحله اول

برای شروع کار باید یک گوشت لذیذ و عالی را به سبک آلمانی تهیه کنید. تکه های گوشت را آنقدر بکوبید تا کاملا نازک شوند. سپس تکه های گوشت را روی پلاستیک بگذارید. حالا نمک، فلفل و سس خردل را اضافه کنید.

مرحله دوم

در این مرحله خیارشور و بیکن (تکه های گوشت بوقلمون یا مرغ) را روی آن قرار دهید. بعد پیازها را روی بخش‌های خردلی بریزید. سپس از قسمت باریک آن تکه های گوشت را جدا کرده و به صورت رول جمع نمایید.

مرحله سوم

رول پیچیده شده را با خلال دندان محکم کنید؛ یا با نخ آشپزی دور آن را ببندید و گره بزنید تا باز نشود. در آلمان از سوزن های فلزی باریک و بلند استفاده می شود. داخل تابه کمی روغن بریزید و روی شعله بگذارید تا داغ شود.

مرحله چهارم

رول ها را درون آن تفت دهید تا رنگ آن تغییر کند. رول ها را از روغن خارج کرده و پیاز و هویج و کرفس خرد شده را اضافه کرده و تفت دهید. سپس یک قاشق رب به آن اضافه کرده و خوب تفت دهید.

مرحله پنجم

در دستور اصلی آلمانی از شراب استفاده می‌شود. اما شما می‌توانید به جای آن از یک لیوان آب انگور استفاده کنید. رول ها را دوباره در قابلمه قرار داده و دو لیوان آب گوشت اضافه نمایید تا روی رول ها را بپوشاند. سپس در قابلمه را بگذارید.

مرحله ششم

سپس یک ساعت روی شعله ملایم بگذارید تا کاملاً بپزد و سس غلیظ شود. رول ها را با پوره سیب زمینی یا سیب زمینی آب پز یا بخار پز یا تنوری و سالاد سبزیجات یا ترشی کلم قرمز سرو نمایید. آلمانی ها از کلم قرمز شیرین استفاده می‌کنند.

 

نظر خود را بیان کنید

3 دیدگاه برای طرز تهیه رولت گوشت آلمانی

  1. فرگون

    مثل همیشه عالی😊

  2. شکوفه

    حتما درستش میکنم ???????? ???? ???????? ????

  3. چمان (خریدار محصول)

    چه عالی شده????????????????????

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی