رضیم
رضیم
طرز تهیه همبرگر با بوقلمون

موارد لازم + طرز تهیه

همانطور که می دانید یکی از انواع غذاهای پرطرفدار و معروف در دنیا همبرگر می باشد. همبرگر ها اصولا با گوشت چرخ کرده گوساله و گوسفندی درست می شوند که ادویه و مواد گوناگونی به آن می زنند و در تابه گریل با اندکی روغن سرخ می کنند و داخل نان همبرگر، با کاهو و گوجه و سس قرار داده و آماده سرو می کنند. در این مطلب و در این رسپی، چگونی درست کردن همبرگر با گوشت بوقلمون به طور کامل بیان شده است. باید بدانید که بوقلمون مملو از مواد مفید و گوناگونی می باشد که در مقایسه با مرغ و گوشت پر خاصیت تر می باشد. ابن غذا معروف بوده و افراد زیادی به آن علاقه دارند. باید بگوییم که همبرگر بوقلمون از سینه بوقلمون درست می شود که بسیار لذیذ می باشد. شما قادر می باشید تا این همبرگر را در ابعاد کوچک درست کنید و با نان های کوچک یا به شکل مینی همبرگر فینگر فود در مجالس گوناگون میل نمایید. ما در این مطلب سعی کردیم تا چگونگی درست کردن و تهیه کامل و گام به گام این غذای لذیذ یعنی همبرگر با بوقلمون را در سایت آموزشی رضیم به شما عزیزان بیاموزیم. در نتیجه با ما همراه باشید و دستور تهیه این غذا را تا انتها دنبال کنید.

مواد لازم برای ۴ نفر

سینه بوقلمون چرخ شده ۵۰۰ گرم

پیاز ۱ عدد

سیر رنده شده ۱ قاشق چای خوری

زنجبیل ۱ قاشق چای خوری

جعفری یا گشنیز خرد شده ۳ قاشق غذا خوری

پودر سوخاری یک چهارم پیمانه

فلفل سبز ریز خرد شده به مقدار لازم

نمک ۱ قاشق چای خوری

فلفل سیاه و قرمز و پاپریکا به مقدار لازم

قارچ ساطوری شده ۵۰ گرم

سس ورچستر ۱ قاشق غذا خوری

خامه و سس خردل و مایونز و کچاپ از هر کدام ۱ قاشق غذا خوری

نحوه و دستور پخت همبرگر با بوقلمون

گام اول

در ابتدا جهت درست کردن همبرگر لذیذ با گوشت بوقلمون می بایست سینه بوقلمون را به وسیله چرخ گوشت چرخ کرده یا با غذا ساز رنده کرده و کنار بگذارید. در ادامه پیاز را نیز به شکل ریز خرد کنید. سپس یک ظرف مناسب انتخاب کنید و سینه بوقلمون چرخ شده و پیاز خرد شده را درون آن بریزید.

گام دوم

در این مرحله سیر و زنجبیل و جعفری یا گشنیز را نیز بیفزایید. اکنون پودر سوخاری و فلفل سبز ریز شده و نمک و ادویه ها را به عنوان چاشنی را درون ظرف بریزید و کلیه مواد را به کمک دستکش ورز دهید تا کاملا یکنواخت شود. در ادامه نیز قارچ ساطوری شده را نیز درون ظرف بریزید و خوب ترکیب نمایید تا یکنواخت شود.

گام سوم

اکنون می بایست یک تابه گریل انتخاب کرده و با اندکی روغن روی شعله اجاق بگذارید تا روغن خوب داغ شود. پس از آن نیز مواد را همچون برگر به دلخواه خود به قسمت های مساوی تقسیم کرده (حدود 4 یا 5 برگر) و با دست به شکل برگر و گرد دربیاورید.

گام چهارم

در این گام برگرها را آرام در تابه بگذارید تا یک سمت آن پخته و برشته شود. در ادامه طرف دیگر برگرها را با پشت و رو کردن آن ها نیز سرخ کنید تا خوب برشته و سرخ شوند. در این قسمت یک ورق پنیر نیز روی برگرها بگذارید. پس از آن یک ظرف جدید انتخاب کنید.

گام پنجم

در پایان سس ورچستر و خامه و سس خردل و سس مایونز را خوب ترکیب نمایید. سپس روی نان همبرگر از این سس بمالید. در ادامه کاهو و گوجه بریده شده را روی نان قرار دهید. همبرگر سرخ شده را روی سبزیجات قرار دهید و در نهایت نیز چند تکه ژامبون رگرها بگذارید. اینک غذای شما آماده است و می توانید آن را میل کنید. ازینکه تا اینجا همراه ما بودید سپاسگزاریم.

 

نظر خود را بیان کنید

1 دیدگاه برای طرز تهیه همبرگر با بوقلمون

  1. کیانبانو

    حرف نداره ???? ???? ????

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی