رضیم
رضیم

موارد لازم + طرز تهیه

فیلم طرز تهیه خوراک میگو (دوپیازه میگو)

متن ویدئو طرز تهیه خوراک میگو (دوپیازه میگو)

سلام من مهرداد هستم مرسی که دوباره دارید ما رو نگاه می‎کنید امروز می‎خوایم با همدیگه میگوی دو پیازه درست کنیم. کلا هرچیزی که توی آشپزی اسم دوپیازه روشه، بدونید که یک طعم فوق العاده داره.

حالا امروز من می‎خوام با میگو درست کنم. شما می‎تونید مرغ ماهی یا حتی از گوشت استفاده کنید. مرغش رو قبلا آموزش دادم می‎تونید داخل کانال ببینید. بریم سراغ میگوی دوپیازمون. دوستان ما تو کانالمون قصد داریم که بهترین و پرطرفدارترین رسپی‎ها را آموزش بدیم، با روش‎های خیلی ساده و راحت که هرکسی بتونه درستش کنه. اگه دوست دارید که این رسپی‎ها را داشته باشید حتما کانال را سابسکرایب کنید و روی زنگوله بزنید.

تا ویدیوهای جدید براتون نوتیفیکشن بیاد. اگر هم دوست داشته باشید کانالمون رو به دوستانتون معرفی کنید. بریم سراغ مواد اولیه مون واسه میگوی دو پیازه. خوب این جا ما میگو داریم که گفتم شما اگه دوست داشته باشید شما می‎تونید از مرغ و گوشت  و ماهی هم استفاده کنید. روغن، نمک، گوجه‎هایی که پوستشون رو کندم و رندشون کردم. پوره کردم گوجه‎ها را و سیر رنده شده، رب، نصف لیموی تازه، ادویه هامون، فلفل سیاه، فلفل قرمز، زردچوبه به اضافه ادویه کاری، پاپریکا و پودر تخم گشنیز، پیازهایی که خلالی خورد کردم و سرخ کردم و پیازهایی که خلالی هستند.

به خاطر همینه که بهش می‎گن میگوی دو پیازه. بریم ببینیم که باید چیکار بکنیم همراه من باشید. خوب اول که میگوهامون رو تمیز می‎کنیم اگه میگوهاتون پاک نشده است حتما حواستون باشه که یک دونه رگ سیاه پشت میگو داره، که این را باید با چاقو شکاف بدی و درش بیاری. این از میگوهامون، روغن رو می‎ریزیم داغ بشه، پیاز را داخلش می‎ریزیم، پیازمون که یک خورده رنگش عوض شد، میگوهامون رو بهش اضافه می‎کنیم. به پیازمون هم همون اول یک خورده نمک می‎زنیم که سبک بشه و خوب سرخ بشه. بعدش که میگوهامون رو اضافه کردیم، نوبت ادویه هامون با سیره وبقیه موادمون. بریم ادامه کار. دقت کنید میگوهاتون رو بیشتر از اندازه سرخ نکنید که اصطلاحا اورکوک بشه.

میگو خیلی لطیفه، سریع درست می‎شه. حالا سیرم رو که رنده کردم بهش اضافه می‎کنم. یک تفتش می‎دم. بوی سیر که بلند شد آب لیموتون رو بهش اضافه کنید عطر لیموی تازه که دیگه فوق العاده است به به. حالا وقتشه که ربم رو بهش اضافه کنم که ربم هم یک تفت بخوره، بوی خامی‎ربم بره. الان وقتشه که گوجم رو اضافه بکنم. گوجمو که اضافه کردم، بعدش این جا پیاز دومم رو که از قبل سوا سرخ کرده بودم به غذا اضافه می‎کنم.

تقریبا یک پنج دقیقه که بمونه، زیرش رو کم بکنید غذامون حاضر می‎شه این هم پیاز دومم یک خورده ش را برمیدارم برای دیزاینم. خوب به به، چه بوی میگویی بلند شده. جاتون خالی. خوب این از این، دیگه کسانی که دوست دارن می‎تونن تندیش رو کم و زیاد کنن، با توجه به ذائقشون، یک خورده هم نمک بهش می‎زنم و زیرش رو کم می‎کنم تا آماده بشه، میگوهامون آماده شد، یک خورده هم سیب زمینی سرخ کردم برای دورش شما هم می‎تونید این کار را بکنید. خوب یک ظرف گود بردارید. سیب زمینیم رو می‎گذارم این گوشه. هیچی اندازه سیب زمینی سرخ کرده جذاب نیست.

می‎گذارم. خوب یک خورده رنگ قرمزمون کمه. یک دونه فلفل خشک شده هم واسه دیزاینش استفاده می‎کنم. یک خورده گشنیز روش داشتیم گشنیز‎های ساتوری هم اضافه می‎کنم. این حلقه ام را برمیدارم که قشنگ، خوشگل باشه. این هم از میگوی دو پیازه ما امیدوارم درستش کنید و لذت ببره. یک غذایی که استایل رستورانی داره، می‎تونه برای مهمونی‎هاتون یه غذای فوق العاده باشه. می‎تونید با برنج هم سروش کنید، می‎تونید با نون یا حالت خوراک هم سرو بشه. مرسی که تا آخر ویدیو همراه بودید و یک غذای دیگه رو تونستیم با همدیگه به پایان ببریم. مثل همیشه یادتون نره که خیلی دوستتون دارم. ا

گه دوست داشتید کانال را سابسکرایب کنید و به دوستانتون معرفی کنید. زنگوله را هم اگر بزنید از ویدیوهای جدید با خبر می‎شین. توی کامنت‎ها هم هر سوالی داشتید بپرسید در خدمتم تا ویدیوی دیگه خدا نگهدار.

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه خوراک میگو (دوپیازه میگو)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)