رضیم
شماره دستور پخت: 6044
رضیم

موارد لازم + طرز تهیه

تست آووکادو یکی از ساندویچ های بین المللی خوشمزه و ساده است که با مواد مختلفی تهیه می شود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تست آووکادو با سایت آموزش آشپزی رضیم همراه باشید.

مواد لازم تست آووکادو برای ۴ نفر


نان تست ۸ عدد
پیاز قرمز ۲ عدد
گوجه فرنگی ۲ عدد
آووکادو ۲ عدد
جعفری ۱ دسته کوچک
لیمو ترش ۱ عدد
نمک، فلفل سیاه و روغن زیتون به مقدار کافی

طرز تهیه تست آووکادو


مرحله اول
برای تهیه ساندویچ تست آووکادو خوشمزه و ساده ابتدا آووکادوها را شسته سپس از وسط نصف کرده و دانه ها را جدا می کنیم. بعد آووکادو ها را داخل مخلوط کن ریخته و کاملا پوره می کنیم.
مرحله دوم
اگر همزن در دسترس نداشتیم می توانیم آووکادو را با رنده ریز رنده کنیم. سپس پوره آووکادو را در ظرف مناسبی بریزید و پیاز قرمز را پوست بگیرید و پس از شستن به قطعات کوچک خرد کنید.
مرحله سوم
در این مرحله پوست و قسمت سبز گوجه ها را جدا می کنیم و به صورت نگینی یا خلالی خرد میکنیم و به همراه پیاز خرد شده به کاسه اضافه می کنیم. سپس جعفری را به قطعات کوچک خرد می کنیم.
مرحله چهارم
حالا جعفری خرد شده را به همراه مقداری روغن زیتون، نمک و فلفل سیاه به کاسه اضافه کنید. در مرحله بعد آب لیمو را گرفته و خوب صاف کرده و به ظرف اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید.
مرحله پنجم
در صورت تمایل می توانیم مقداری پوست لیمو را رنده کرده و به مواد دیگر اضافه کنیم. بعد نان تست ها را داخل توستر یا تابه می گذاریم تا کمی برشته شوند، سپس روی هر نان تست مقداری از مواد را می ریزیم.
مرحله ششم
در این مرحله یک تکه دیگر نان تست را روی مواد قرار می دهیم و ساندویچ ها را سرو می کنیم. اگر با کالری بالاتر ساندویچ مشکلی ندارید می توانید به جای این سس سالم و کم کالری از سس هایی مانند سس مایونز یا خردل استفاده کنید.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه تست آووکادو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی