رضیم
شماره دستور پخت: 3561
رضیم
طرز تهیه سالاد هاوایی

موارد لازم + طرز تهیه

سالاد هاوایی یکی از لذیذترین سالادهای بین المللی است که با مواد مختلفی سرو می‌شود. برای مشاهده دستورپخت این سالاد لذیذ تا انتها با سایت رضیم همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر

سینه مرغ ½ سینه مرغ

پیاز ۱ عدد

سیر ۲ حبه

کرفس ۱ شاخه

آناناس ½ آناناس

هویج ۱ عدد

نخود فرنگی ½ پیمانه

ذرت ½ پیمانه

سس مایونز ¼ پیمانه

خامه صبحانه ۲ قاشق سوپخوری

آب لیمو ترش ۱ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

دستور تهیه سالاد هاوایی

مرحله اول

برای تهیه سالاد لذیذ هاوایی نخست سینه مرغ را در یک قابلمه مناسب با 2 پیمانه آب قرار دهید. سپس پیاز، سیر و کرفس را خرد کرده و مقداری نمک، زردچوبه و فلفل سیاه به قابلمه اضافه کنید.

مرحله دوم

در این مرحله قابلمه را روی شعله بگذارید و گوشت را کامل بپزید، پس از پخته شدن مرغ بگذارید خنک شود و آن را از قابلمه بیرون آورده و به صورت مکعبی برش دهید و کنار بگذارید.

مرحله سوم

اکنون بدون آسیب رساندن به پوست آناناس، گوشت میوه را جدا کرده و به صورت مکعبی برش دهید و در کاسه‌ی مناسبی بریزید. سپس هویج را به صورت نگینی یا حلقه ای برش دهید و به کاسه آناناس اضافه کنید.

مرحله چهارم

سپس نخود فرنگی و ذرت پخته شده را به همراه گوشت مرغ اضافه کرده و مخلوط کنید تا مواد یکدست شود. اکنون مواد سالاد را داخل پوست آناناس بریزید و شروع به آماده نمودن سس سالاد کنید.

مرحله پنجم

برای تهیه سس سالاد، سس مایونز، خامه صبحانه، آبلیمو ترش، نمک و فلفل سیاه را در یک کاسه کوچک کاملاً مخلوط کنید تا یکدست شوند. در صورت تمایل می توانید مقداری سیر رنده شده را به سس اضافه کنید.

مرحله ششم

بعد از آماده شدن سس آن را داخل مواد سالاد بریزید و با سالاد مخلوط کنید. در مرحله بعد روی سالاد را سلفون بکشید و در یخچال بگذارید تا سالاد کاملاً سرد شود، سپس میتوانید سالاد را سرو کرده و از آن لذت ببرید. نوش جانتان!

 

نظر خود را بیان کنید

1 دیدگاه برای طرز تهیه سالاد هاوایی

  1. زرین گل

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید🙏🏻🙂

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی