رضیم
شماره دستور پخت: 3901
رضیم

موارد لازم + طرز تهیه

ساندویچ بمب یک ساندویچ جدید بین المللی و البته پر کالری است. در این مقاله قصد داریم دستور پخت آن را بیان کنیم. همچنین شما می توانید برای مشاهده آموزش کامل گام به گام طرز تهیه ساندویچ بمب به سایت رضیم مراجعه کنید.

مواد لازم برای ۴ نفر

نان باگت گرد ۴ عدد

سس تند به میزان لازم

سس خردل به میزان لازم

پنیر گودا ۴ ورق

کالباس ۲۵۰ گرم

پنیر پیتزا ۳۰۰ گرم

سوسیس ۲۵۰ گرم

قارچ ۱۰ عدد

طرز تهیه ساندویچ بمب

مرحله اول

در ابتدا شما می بایست برای تهیه ساندویچ های باممب خوشمزه، قارچ ها را شسته یا پوست می گیریم و خلال می کنیم و در تابه مناسب می گذاریم. بعد در ابتدای کار تابه را روی آتش می گذاریم و قارچ ها را به طور یکدست سرخ می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله بعد از آن که قارچ ها را تفت می دهیم تا آب آن گرفته شود، می بایست پنیر پیتزا را به مخلوط قارچ اضافه کرده و تفت می دهیم تا پنیر پیتزا به طور کامل آب شود.

مرحله سوم

در این مرحله نان باگت را باز کرده و خمیر داخل آن را خارج می کنیم. بعد یک لایه ژامبون، یک لایه قارچ و پنیر پیتزا و یک لایه سوسیس و سس در باگت گذاشته و فشار می دهیم تا جا برای لایه بعدی باز شود.

مرحله چهارم

در این مرحله باید یک لایه ژامبون، یک لایه قارچ و پنیر آب شده، یک لایه سوسیس روی هم می گذاریم تا ساندویچ کاملا پر شود. بعد فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود.

مرحله پنجم

در این مرحله یک ورقه پنیر گودا را روی رویه داخل ساندویچ قرار می دهیم. در مرحله بعد بهتر است که هر ساندویچ را در یک لایه فویل آلومینیوبیپیچیم و ساندویچ ها را قبل از قرار دادن داخل فر در سینی فر قرار میدهیم.

مرحله ششم

اکنون باید اجازه دهید تا ساندویچ به مدت 10 دقیقه در فر بماند. به این دلیل که پنیر گودا و پیتزا بهتر است که کاملا آب شوند. سپس ساندویچ را از فر خارج کرده و در ظرف مورد نظر با سس دلخواه سرو کنید.

 

نظر خود را بیان کنید

1 دیدگاه برای طرز تهیه ساندویچ بمب

  1. لیو

    چه خوشمزه و جذاب شدهههه????????????????

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی