رضیم
شماره دستور پخت: 3522
رضیم

موارد لازم + طرز تهیه

نان ریحان یک نان لذیذ و معطر است که با مواد اولیه‌ی ساده‌ و دردسترسی قابل طبخ می‌باشد، برای آموزش کامل و گام به گام دستور پخت نان ریحان تا انتها با سایت رضیم همراه باشید.

مواد لازم نان ریحان

قارچ ۴ عدد

ریحان ۱ لیوان

سس مایونز ۴ قاشق غذاخوری

پنیر پیتزا به مقدار کافی

نمک و فلفل‌ سیاه به مقدار کافی

نان تست به تعداد کافی

طرز تهیه نان ریحان

مرحله اول

برای تهیه یک نان ریحان لذیذ نخست مقداری ریحان را بشویید و در آبکش بگذارید، تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس فر را در دمای 200 درجه سانتیگراد قرار دهید تا فر کاملا گرم شود.

مرحله دوم

در این زمان قارچ ها را شسته و به دلخواه برش دهید و در غذاساز بریزید. اکنون سس مایونز، ریحان، کمی نمک و فلفل سیاه را به غذاساز اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

مرحله سوم

تا وقتیکه مواد به طور کامل پوره و یکدست شوند به هم زدن ادامه دهید، سپس سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید و نان تست ها را روی سینی قرار دهید. اکنون سس را روی نان بریزید و خوب پخش کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله پنیر پیتزا را روی نان پخش نمایید و روی آن را با قارچ و مقداری برگ ریحان تزئین کنید. حالا سینی را در طبقه میانی فر قرار دهید و بگذارید پنیر پیتزا کاملا آب شود، و نان‌ها به خوبی برشته و طلایی گردند.

مرحله پنجم

وقتی پنیر پیتزا آب شد، اگر دوست داشتید میتوانید گریل را روشن کنید و بگذارید پنیر به طور کامل طلایی و خوشرنگ گردد. در پایان نان‌های ریحان را در ظرفی مناسب قرار داده و با سس مورد علاقه تان میل نمایید. نوش جانتان!

 

نظر خود را بیان کنید

1 دیدگاه برای طرز تهیه نان ریحان

  1. پریگون (خریدار محصول)

    عجب طرز تهیه خفنی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی