رضیم
شماره دستور پخت: 3961
رضیم
طرز تهیه کوکوی سوسیس

موارد لازم + طرز تهیه

کوکوی سوسیس یک کوکوی بین المللی لذیذ و محبوب با دستور پخت و مواد اولیه متفاوت است. این کوکوی خوش‌طعم یکی از انواع غذاهای فوری است که در مواقعی که زمان کافی برای تهیه غذا ندارید گزینه بسیار خوبی است. در این دستور کوکوی ما با موادی مانند سیب زمینی و سوسیس درست می شود که می توانید مواد دیگری مانند قارچ و فلفل دلمه ایی را بنا بر ذائقه خود به آن اضافه کنید و یا این مواد را تغییر دهید. برای مشاهده دستور پخت کامل و گام به گام کوکوی سوسیس تا انتها با سایت آموزشی رضیم همراه باشید.

مواد لازم کوکوی سوسیس

سوسیس گوشت ۳ تا ۴ عدد

سیب زمینی خام رنده شده ۳ عدد

پیاز متوسط ۱ عدد

تخم مرغ ۱ عدد

زردچوبه ۱ قاشق مربا خوری

فلفل سیاه ۱ قاشق مربا خوری

آرد نان خشک ۲ قاشق غذا خوری

طرز تهیه کوکوی سوسیس

مرحله اول

برای تهیه کوکوی لذیذ با سوسیس و سیب زمینی نخست سیب زمینی و پیاز را بشویید، پوست آن را بگیرید و رنده کنید. سپس سوسیس های گوشتی را چرخ کنید؛ همچنین ترجیحاً تلاش کنید از سوسیس های با نسبت گوشت بیشتر و با کیفیت بالا استفاده کنید.

مرحله دوم

درصورتیکه سوسیس گوشتی ندارید می توانید از سوسیس مرغ استفاده کنید. سپس سیب‌زمینی و پیاز ریز شده را اضافه کرده و زردچوبه، نمک و فلفل را اضافه کرده و تخم مرغ را نیز روی آن بشکنید.

مرحله سوم

مقداری پودر نان خشک اضافه کنید. مواد را خوب ورز دهید، پس از اینکه مواد را خوب هم زدید، در یخچال بگذارید تا مقداری استراحت کند. سپس مواد را از یخچال خارج نمایید. در تابه‌ای مقداری روغن بریزید و روی گاز قرار دهید.

مرحله چهارم

وقتی روغن داغ شد، تکه‌هایی کوچک را از مایه کتلت بردارید و در دستانتان شکل دهید و در روغن قرار دهید تا پخته شوند. وقتی یک سمت آن سرخ شد، سمت دیگر را هم سرخ کنید و در بشقاب مناسبی در کنار گوجه و خیار شور تزیین و سرو کنید.

 

 

نظر خود را بیان کنید

1 دیدگاه برای طرز تهیه کوکوی سوسیس

  1. جلیله (خریدار محصول)

    رخ عکسو ببین🙏🏻🙂

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی