راهنمای ساده و کامل تلفنبانک سامان
با استفاده از تلفنبانک سامان، میتوانید به راحتی از موجودی حسابهای بانکی خود مطلع شوید، آخرین سه تراکنش حسابهایتان را بشنوید، پول به حسابهای دیگران و خودتان انتقال دهید و کارت به کارت کنید. برای بهرهبرداری از این خدمات میتوانید با شماره 6422 تماس بگیرید.
برای دریافت خدمات تلفنبانک سامان و برقراری ارتباط با کارشناسان 24 ساعته، باید با شماره 6422-021 تماس بگیرید. ◄ تلفنبانک: پس از تماس با 6422-021، تنها کافیست کلید 2 را فشار دهید.
چطور از تلفنبانک سامان استفاده کنیم؟
اگر شما یکی از حسابهای بانک سامان را دارید، میتوانید برای دریافت خدمات تلفنبانک درخواست دهید و رمز دسترسی را از قسمت بانکداری الکترونیک در شعبهها دریافت کنید. توصیه میکنیم برای افزایش امنیت حسابها، این رمز را هرچه زودتر در قسمت تنظیمات تلفنبانک تغییر دهید.
یادتان باشد که رمز شما باید حداقل 4 رقم و حداکثر 8 رقم باشد و نباید با صفر شروع شود. توجه داشته باشید که رمز تلفنبانک به شماره مشتری شما تعلق دارد و نیازی به رمز جداگانه برای هر حساب ندارید. برای استفاده از این خدمات کافیست با یک تلفن ثابت یا همراه تماس بگیرید و با شماره 6422-021 انواع خدمات موجود را دریافت کنید.
امکانات تلفنبانک سامان
تلفنبانک سامان امکانات آسان، امن و بدون هزینه را برای انجام کارهای بانکی زیر ارائه میدهد:
- اطلاع از موجودی حسابها
- دریافت اطلاعات سه تراکنش آخر حسابها
- انتقال وجه به حسابهای دیگر و خود
- انتقال کارتی به کارت سامان
لطفا توجه داشته باشید که شما میتوانید حداکثر مقدار انتقال وجه روزانه و ماهانه خود را هنگام درخواست خدمات تلفنبانک تعیین کنید. در غیر این صورت، سقف انتقال وجه شما بر اساس میزان تعیین شده به صورت پیشفرض خواهد بود. این سقف را از قسمت تنظیمات تلفنبانک میتوانید کاهش دهید و اگر نیاز به افزایش آن دارید، باید به یکی از شعب بانک مراجعه کنید.
- دریافت گردش حساب از طریق فکس
از طریق فکس تلفنبانک میتوانید گردش حساب را برای حداکثر 90 روز قبل از تاریخ درخواست خود دریافت کنید.
- عملیات چک شامل اطلاع از وضعیت چکهای صادر شده، ثبت مبلغ و تاریخ هر شماره چک برای جلوگیری از سوء استفاده و مسدود کردن چک در موارد ضروری.
- عملیات کارت شامل مسدود کردن کارتهای بانکی سامان
- پرداخت قبضهای مختلف شامل آب، برق، گاز و تلفن
- خدمات مربوط به تنظیمات شما، مانند تغییر رمز تلفنبانک
- حذف محدودیتهای زمانی و مکانی برای دریافت خدمات بانکی و صرفهجویی در زمان و انرژی شما
چگونه کاربر تلفنبانک سامان شویم؟
• برای دریافت سامانکارت، لطفاً اصل شناسنامه و کارت ملی خود را به یکی از شعب بانک سامان بیاورید.
• اگر مشتری حقیقی بانک سامان هستید، با ارائه شماره مشتری خود و پر کردن فرم درخواست سامانکارت و خدمات بانکداری الکترونیکی، میتوانید رمز تلفنبانک خود را دریافت کنید.
• اگر مشتری حقوقی بانک هستید، نماینده شرکت شما باید با یک نامه رسمی که بر روی سربرگ شرکت نوشته شده و به امضای دارندگان امضا مجاز و با مهر شرکت باشد، معرفی شود. این نماینده باید فرم درخواست سامانکارت و خدمات بانکداری الکترونیکی را که توسط دارندگان امضای مجاز پر و امضا شده، به شعبه ارائه دهد و سپس رمز تلفنبانک را دریافت کند.
• اگر شما هنوز مشتری بانک سامان نیستید، بهعنوان یک شخص حقیقی میتوانید با پر کردن فرمهای مربوط به مشتریان، فرم افتتاح حساب برای اشخاص حقیقی و فرم درخواست سامانکارت و اشتراک خدمات بانکداری الکترونیکی، یک حساب کلید کنید و سپس رمز تلفنبانک خود را دریافت کنید. پس از افتتاح حساب و معرفی امضاداران مجاز، ارائه رمز تلفنبانک به اشخاص حقوقی امکانپذیر است و نیازی به افتتاح حساب جداگانه برای هر امضادار نیست.
• پس از ثبت و پذیرش درخواست شما در شعبه، رمز دسترسی به خدمات تلفنبانک سامان به شما داده خواهد شد.