تلفن شکایت از مدرسه
سامانه تلفنی 0214317 هم اکنون در دسترس است و اپراتورها در ساعات اداری شکایات را گوش کرده و اطلاعات را ثبت میکنند. ما در تلاش هستیم تا از خانوادهها حمایت کنیم و من هم نظارت میکنم تا مطمئن شوم این سامانه به درستی فعالیت میکند.
شماره تلفن برای شکایت از مدرسه
0214317
سامانه شکایت از شهریه مدارس
دو سامانه برای رسیدگی به شکایات مربوط به شهریه مدارس غیردولتی راهاندازی شدهاند که میتوانند به سرعت به مشکلات پاسخ دهند. یکی از این سامانهها به مردم این امکان را میدهد که از طریق وبسایت مربوطه شکایات خود را ثبت کنند. خانوادههایی که از هزینههای مدارس ناراضی هستند، میتوانند شکایات خود را ارسال کنند و حداکثر در مدت 10 روز، نتایج بررسیها از طریق پیامک به آنها اطلاعرسانی میشود.
مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا ناراحتی از مدارس میتوانند به این سامانه مراجعه کرده و شکایات خود را در بخش گزارش مردمی ثبت کنند.
11 شماره تلفن آموزش و پرورش برای رسیدگی به شکایات مردم
بر اساس گزارش مرکز اطلاعرسانی و روابطعمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه اعلام کرده که ستاد مرکزی نظارت بر ثبتنام آماده است به شکایات و اعتراضات مردم پاسخ دهد.
والدین میتوانند شکایات خود را از طریق شمارههای زیر به مسئولین مرتبط برسانند:
- 82282223
- 82282214
- 82282264
- 82282238
- 82282208
- 82287073
- 82282226
- 82282231
- 82287072
- 82282229
- 82287074