آیا میدانید

تلفن اتفاقات برق | در چه مواردی می توان با ۱۲۱ تماس گرفت ؟

بهترین آپلیکیشن آشپزی

شماره تلفن برای گزارش خرابی و مشکلات برق چیست؟

«در صورتی که با مشکلات برق مواجه شدید، می‌توانید با شماره 121 تماس بگیرید»

یکی از وظایف اصلی شرکت توزیع نیروی برق، ارائه برق امن و پایدار به مشترکان در مناطق مختلف است. این کار شامل مدیریت و نگهداری شبکه، رویارویی با مصرف برق، و ارائه خدمات به مردم می‌شود. شرکت بر این هدف است که از روش‌های بهینه و فناوری‌های جدید برای افزایش کیفیت خدمات استفاده کند.

به منظور بهبود ارتباطات با مشترکان و راحتی آنها، این شرکت شروع به راه‌اندازی یک مرکز فوریت‌های برق کرده است. پیش از این، هر منطقه چند شماره تلفن مجزا داشت که این امر باعث گیج شدن مردم و عدم اطلاع سریع از خاموشی‌ها می‌شد.

ایجاد مرکز فوریت‌های برق ( ۱۲۱ ) کمک کرده تا ارتباطات بیشتری بین مردم و شرکت برقرار شود. این مرکز همچنین به جمع‌آوری اطلاعات در مورد مشکلات شبکه و کاهش زمان خاموشی‌ها کمک می‌کند.

چه زمانی می‌توان با شماره 121 تماس گرفت؟

این سامانه برای کمک به مردم در همه زمینه‌های مربوط به برق ایجاد شده است. شما می‌توانید در مواقع بروز هر گونه مشکل با این شماره تماس بگیرید. برخی از مواردی که می‌توانید گزارش دهید عبارتند از:

  1. گزارش خاموشی‌ها در مناطق مسکونی
  2. خرابی کنتور برق
  3. خرابی آبشارهای برق
  4. خاموشی در خیابان‌ها
  5. افزودن مشترکان جدید
  6. پاسخ‌دهی به شکایات مشترکان
  7. گزارش مواردی درباره دستکاری کنتور یا انشعابات غیرمجاز
  8. گزارشات عمومی درباره مشکلات شبکه
  9. درخواست تغییرات در نام یا آمپراژ کنتور
  10. پاسخگویی به سوالات درباره قبوض و مصرف برق (قرائت کنتور)
  11. پیگیری وضعیت درخواست‌ها

اهداف مرکز فوریت‌های برق چیست؟

اهداف اصلی مرکز فوریت‌های برق (۱۲۱) به این شکل است:

  1. افزایش رضایت مشترکان
  2. کاهش زمان خاموشی‌ها
  3. جمع‌آوری اطلاعات مربوط به حوادث و مشکلات شبکه
  4. تهیه گزارش‌های مدیریتی

وجود این مرکز به اتخاذ تصمیمات بهتر و ارائه راهکارهای مدیریتی برای بهبود خدمات مرتبط کمک می‌کند.

از فعالیت‌های اصلی این مرکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تلفن اتفاقات برق | در چه مواردی می توان با ۱۲۱ تماس گرفت ؟
  1. دریافت و ثبت اطلاعات تماس مشترکان و تکمیل بانک اطلاعاتی
  2. نظارت بر حوادث و افزایش پاسخگویی به درخواست‌های مشترکان
  3. پیگیری رفع خاموشی‌ها برای کاهش زمان و انرژی از دست رفته
  4. شناسایی نقاط بحرانی و مشکل‌دار شبکه بر اساس گزارش‌های نرم‌افزار ثبت حوادث

تلفن حوادث برق

بیشتر بخوانید:

سایت رضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا