آیا میدانید

سوال در مورد دریافت لیست و برگه پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی

بهترین آپلیکیشن آشپزی

سوالات رایج درباره خدمات تامین اجتماعی برای گرفتن لیست و برگه پرداخت حق بیمه به صورت آنلاین

چطور می‌توانم به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه وارد شوم؟

شما می‌توانید از طریق پرتال کارفرمایان به آدرس portal.tamin.ir وارد شوید.

چگونه می‌توانم به صفحه اصلی سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه در اولین بار وارد شوم؟

کارفرمایان باید قبل از ورود به سایت، به شعبه تامین اجتماعی مراجعه کرده و رمز عبور ویژه خود را دریافت کنند.

بهترین مرورگر برای ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه کدام است؟

مرورگر موزیلا فایرفاکس

separator line

سوال در مورد دریافت لیست و برگه پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی

چگونه می‌توانم نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه بگیرم؟

کارفرما یا نماینده قانونی او باید با معرفی نامه به شعبه تامین اجتماعی مربوطه مراجعه کرده و درخواست نام کاربری و رمز عبور کند.

separator line

اگر رمز عبورم را فراموش کرده‌ام، چه باید بکنم؟

کارفرما یا نماینده قانونی او باید دوباره با معرفی نامه به شعبه تامین اجتماعی مربوطه مراجعه کرده و درخواست نام کاربری و رمز عبور جدید کند.

separator line

سوال در مورد دریافت لیست و برگه پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی

چگونه می‌توانم درخواست برگ پرداخت را در سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه ارسال کنم؟

راهنمای کاربری در وب‌سایت رسمی سازمان به آدرس www.tamin.ir موجود است.

separator line

چگونه می‌توانم پیگیری درخواست خود را در سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه انجام دهم؟

شما می‌توانید با استفاده از کد رهگیری که در زمان ارسال لیست به شما اختصاص داده می‌شود، این کار را انجام دهید.

“`html
separator line

برای پرداخت حق بیمه به چه روش هایی می توانم اقدام کنم؟

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت سازمان، عابر بانک، مراجعه به بانک، به صورت حضوری در شعبه یا با تلفنبانک رفاه کارگران اقدام کنید.

separator line

پرداخت حضوری در کدام یک از بانک های عامل انجام می شود؟

شما می‌توانید به همه بانک‌های طرف حساب مانند رفاه، ملت، ملی و … مراجعه کنید.

separator line

پرداخت غیر حضوری “اینترنتی” از طریق کدام بانک ها انجام می شود و به چه صورت؟

این پرداخت‌ها از طریق شبکه شتاب انجام می‌شود.

separator line

سوال : اگر لیست بیمه‌ای که ارسال کردم اشتباه باشد، آیا می‌توانم آن را اصلاح و دوباره بفرستم؟ چطور باید این کار را انجام دهم؟

پاسخ : بررسی لیست‌های ارسالی کارفرما مطابق با ماده ٣٩ قانون تامین اجتماعی انجام می‌شود. برای بررسی اطلاعات اشتباه و امکان اصلاح و ارسال دوباره، باید مدارک و مستندات مربوطه را به شعبه مورد نظر ارائه دهید.

separator line

بیشتر بخوانید :

سایت رضیم
“`

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا