راهنمای کامل و ساده تلفنبانک ملی

راهنمای ساده و کامل تلفن بانک ملی
شما میتوانید با تماس با شماره 09622 به خدمات تلفن بانک ملی دسترسی پیدا کنید. با این خدمات میتوانید از موجودی حساب خود آگاه شوید، سه تراکنش آخر حساب را ببینید، صورتحساب را از طریق فکس دریافت کنید، مفقودی کارت را اعلام کنید، رمز حساب را دریافت و تغییر دهید و وضعیت آخرین چک خود را بررسی نمایید.
تلفن بانک ملی
بانک ملی ایران برای راحتی مشتریان خود اقدام به راهاندازی سیستم تلفن بانک ملی کرده است. این سیستم خدمات بانکی مانند اطلاع از مانده حساب، گردش حساب و پرداخت قبوض را بهطور غیرحضوری ارائه میدهد تا مشتریان زمان کمتری را در شعبهها بگذرانند.
تلفن بانک ملی
شمارههای تلفن 2784 و 09622 برای اطلاع از مانده حساب و سه گردش آخر حساب متمرکز و پرداخت قبوض خدماتی مشتریانی که حساب سیبا دارند، در نظر گرفته شده است. این شمارهها بهطور ۲۴ ساعته فعال هستند و هر دو خدمت را به مشتریان ارائه میدهند.
چگونه از تلفن بانک ملی استفاده کنیم؟
مشتریان برای استفاده از سامانه تلفن بانک ملی ایران باید ابتدا به یکی از خودپردازهای این بانک مراجعه کرده و گزینه تغییر رمز و انتخاب رمز دوم را انتخاب کنند. سپس یک کد ۵ تا ۱۲ رقمی بهعنوان رمز دوم برای خود تعریف کنند.
برای استفاده از سامانه تلفن بانک، داشتن رمز دوم برای شماره کارت و در صورت استفاده از شماره حساب، رمز حساب الزامی است.
با وارد کردن شماره حساب و رمز حساب:
- دریافت موجودی حساب بهصورت آنی
- اطلاع از سه تراکنش آخر حساب
- دریافت صورتحساب از طریق فکس
- تغییر رمز حساب
- اطلاع از وضعیت آخرین چک
و با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم کارت:
- دریافت موجودی حساب بهصورت آنی
- اطلاع از سه تراکنش آخر حساب
- دریافت صورتحساب از طریق فکس
- اعلام مفقودی کارت
- اعلام رمز حساب
- پرداخت اقساط تسهیلات بانکی
شما میتوانید اقساط تسهیلات بانکی را تا سقف ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (۲۰ میلیون ریال) پرداخت کنید.
رمز دوم ملی کارت از طریق دستگاههای خودپرداز بانک ملی و توسط صاحب کارت تعیین میشود.
- پرداخت قبوض خدماتی
یکی دیگر از قابلیتهای تلفن بانک، امکان پرداخت قبوض آب، برق، تلفن ثابت، تلفن همراه، گاز و قبوض شهرداری است. مشتریان بانک میتوانند با استفاده از تلفن بانک (09622) و با وارد کردن شماره کارت، رمز دوم، شناسه قبض و شناسه پرداخت، مبلغ قبض را پرداخت کنند.
تلفن بانک ملی غیر متمرکز
برای استفاده از این سرویس، دارندگان حساب غیر متمرکز میتوانند با مراجعه به شعبهای که حساب را افتتاح کردهاند، رمز حساب خود و همچنین شماره تلفن شعبه را دریافت کنند. به این ترتیب میتوانند موجودی حساب، سه گردش آخر حساب و صورتحساب از طریق فکس را دریافت کنند.
این سرویس شامل انواع حسابهای متمرکز مانند حساب جاری، پسانداز و سپرده کوتاهمدت است.