آیا میدانید

نحوه دریافت صندوق امانات بانک ملی

بهترین آپلیکیشن آشپزی

“`html

صندوق امانات بانک ملی

نگهداری از دارایی‌های با ارزش می‌تواند با روش‌های قدیمی خطرات زیادی به همراه داشته باشد. اما با استفاده از روش‌های جدید، افراد می‌توانند از امنیت دارایی‌های خود مطمئن باشند. بانک ملی ایران به مشتریانش پیشنهاد می‌کند از صندوق امانات بانک ملی استفاده کنند.

صندوق‌های اجاره‌ای بانک ملی ایران به مشتریان کمک می‌کند تا اموال خود را در یک مکان امن نگهداری کنند. این صندوق‌ها نه تنها در برابر سرقت بلکه در برابر خطراتی مانند آتش‌سوزی نیز محافظت می‌کنند. دسترسی به این صندوق‌ها بسیار آسان است و امنیت آن‌ها توسط یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور تامین می‌شود.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به قسمت مربوط به صندوق اجاره‌ای در وب‌سایت بانک ملی ایران از شعبی که صندوق اجاره‌ای دارند، مطلع شوند. به دلیل اینکه این صندوق‌ها ظرفیت محدودی دارند و تقاضا برای آن‌ها بالا است، شعب بر اساس شرایط خاصی مانند داشتن حساب بانکی در آن شعبه، صندوق‌ها را اجاره می‌دهند.

چگونه می‌توان صندوق امانات بانک ملی را دریافت کرد

برخی از شرایط و روش دریافت صندوق امانات بانک ملی به شرح زیر است:

  • · فقط شخصی که صندوق را اجاره کرده می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.
  • · صندوق‌های اجاره‌ای با اندازه‌های مختلف دو قفل دارند: یکی برای مشتری و یکی برای بانک. هر قفل دارای دو کلید (کلید اصلی و کلید یدکی) است که هر دو در زمان اجاره به مشتری داده می‌شود.
  • · بدون کلید مشتری هیچ فردی نمی‌تواند صندوق را باز کند، صندوق امانات بدون کلید مشتری و کلید بانک باز نمی‌شود.
  • · اگر کلیدها گم شوند، مشتری باید هزینه تعویض کلید و قفل صندوق را بپردازد.
  • · در صورت گم شدن یکی از کلیدها، مشتری باید سریعاً به بانک اطلاع دهد تا مشکل برطرف شود.
  • · مشتری می‌تواند هر شی و مدرکی که به اندازه صندوق باشد، در آن قرار دهد و در عین حال باید قوانین بانک را رعایت کند.
  • · افرادی که گواهی اجاره صندوق را دارند می‌توانند در تمام ساعات اداری به صندوق امانات خود دسترسی پیدا کنند.

داشتن حساب بانکی برای افرادی که می‌خواهند از صندوق امانات بانک استفاده کنند، ضروری است.

شرایط اجاره صندوق امانات بانک ملی چیست؟

بانک ملی ایران صندوق اجاره‌ای را با ویژگی‌ها و شرایط مشخص شده در آیین‌نامه به مشتریان خود اجاره می‌دهد و هر شخص حقیقی یا حقوقی که طبق قانون صلاحیت معامله دارد، می‌تواند با رعایت مقررات مربوطه اقدام به اجاره صندوق کند.

اجاره صندوق کاملاً شخصی و مختص به شخص اجاره‌کننده است و فقط او می‌تواند از آن استفاده کند.

صندوق‌های اجاره‌ای در اندازه‌های مختلف وجود دارند و هر کدام دارای دو قفل هستند: یکی برای مشتری و یکی برای بانک. هر دو قفل دارای یک کلید اصلی و یک کلید یدکی هستند و هر دو کلید در زمان اجاره به مشتری داده می‌شود.

صندوق اجاره‌ای بدون کلیدهای مربوطه باز نخواهد شد و بنابراین هیچ کس نمی‌تواند بدون کلید مشتری، صندوق را باز کند.

هر دو کلید قفل مشتری در اختیار خود او خواهد بود. اگر به دلیل بی‌احتیاطی مشتری، هر دو کلید گم شوند و بانک مجبور شود که صندوق را بشکند، مشتری باید هزینه قفل و دو کلید را طبق تعرفه بانک پرداخت کند. همچنین هزینه‌های تعمیر و رنگ نیز به عهده مشتری خواهد بود.

اگر یکی از کلیدهای قفل مشتری گم شود، مشتری باید فوراً بانک را در جریان قرار دهد تا با حضور او قفل صندوق تغییر کند و در این صورت نیز باید هزینه‌های مربوط به کلید و تعمیر قفل را پرداخت کند.

مشتری می‌تواند در صندوق خود هر نوع شی و مدرکی قرار دهد که با فضای صندوق تناسب داشته باشد، به شرط آن که اشیایی که قرار می‌دهد سبب خسارت به صندوق و خزانه بانک نشوند. به هر حال، هر گونه خسارت به بانک به عهده مشتری است.

نحوه دریافت صندوق امانات بانک ملی

مشتریانی که
“`

افرادی که گواهینامه اجاره صندوق دارند، می‌توانند در ساعات اداری بانک به محل صندوق اجاره‌ای مراجعه کنند. پس از پر کردن و امضاء کردن پروانه ورود و تحویل آن به مسئول مربوطه، می‌توانند به صندوق خود سر بزنند.

مشتری می‌تواند به شخص دیگری وکالت بدهد که برای باز کردن صندوق و گذاشتن یا برداشتن اشیاء و اسناد به جای او اقدام کند. بانک وکالت‌نامه را از مشتری دریافت و در حساب‌های مربوطه ثبت می‌کند. مسئول صندوق نیز جزئیات وکالت را در درخواست اجاره صندوق و کارت نمونه امضاء مشتری یادداشت می‌کند و کارت امضاء وکیل را نیز تنظیم می‌کند.

توجه داشته باشید که اجاره صندوق قابل‌انتقال نیست و خود مشتری باید به طور مستقیم به صندوق دسترسی داشته باشد.

برای استفاده از خدمات صندوق اجاره‌ای، افتتاح حساب در بانک الزامی است.

  1. پر کردن فرم درخواست اجاره صندوق و کارت نمونه امضاء با عکس توسط متقاضی
  2. پرداخت کارمزد سالانه و ودیعه صندوق
  3. دریافت کلیدهای مربوط به صندوق از مشتری

بانک ملی ایران به اعتماد مردم ایران به عنوان بزرگ‌ترین پشتوانه خود احترام گذاشته و بر این باور است که مشتریان باید به خدماتی که دریافت می‌کنند، اطلاعات کافی داشته باشند. به همین دلیل سعی می‌شود تا همیشه اطلاعات شفاف و دقیقی به مشتریان ارائه شود.

عملیات صدور سند اجاره (اجاره‌بها سالانه، ودیعه)

هزینه اجاره به ازای هر سانتی‌متر مکعب ۱۰۰ ریال

(حداقل ۵۰۰۰۰۰ ریال) ودیعه اجاره‌بها ۸ برابر مبلغ اجاره‌بها و حداقل ۴۰۰۰۰۰۰ ریال

هر بار استفاده از صندوق

بدون کارمزد

مفقودی کلیدها

تمامی هزینه‌ها مربوط به قفل‌ها و کلیدها + ۱۰۰۰۰۰ ریال

تخلیه و تحویل صندوق

بدون کارمزد

مراحل انجام کار صندوق امانات بانک ملی

  • پر کردن فرم درخواست اجاره صندوق و کارت نمونه امضاء با عکس توسط متقاضی
  • پرداخت کارمزد سالانه و ودیعه صندوق
  • دریافت کلیدهای مربوط به صندوق از مشتری

سایت رضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا