آیا میدانید

نحوه شکایت از اداره برق به علت قطعی برق و خسارت وارد شده

بهترین آپلیکیشن آشپزی

شکایت و اعتراض به قطعی برق

سامانه‌ی مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات) برای کمک به اجرا شدن قوانین و بهبود خدمات عمومی ایجاد شده است. هدف این سامانه، پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های شهروندان در زمینه‌ی خدمات برق است.

اگر شما هم به قطع برق اعتراضی دارید، لطفاً بر روی دکمه زیر کلیک کنید .

اعتراض به قطع برق

نحوه اعتراض به قطع برق

شهروندان محترم اگر نسبت به نحوه خدمات رسانی شرکت‌های برق شکایتی دارند، می‌توانند موضوع را از طریق سامانه شکایات شرکت توانیر ثبت کنند تا بررسی و نتیجه‌اش اعلام شود.

برای احترام به مردم و پایین آوردن نارضایتی‌ها، سامانه‌ای به نام “سامانه جامع رسیدگی به شکایات” در شرکت توانیر راه‌اندازی شده است تا به صورت آنلاین به شکایات رسیدگی کند.

نحوه شکایت به قطع مکرر برق

به منظور راحتی دسترسی شما به نحوه پیگیری شکایات، اگر در مورد خدمات برق، نقض قوانین یا کیفیت خدمات از شرکت‌های تأمین برق شکایتی دارید، می‌توانید به سایت توانیر به آدرس http://www.tavanir.org.ir/complaints مراجعه کنید و شکایات خود را به صورت آنلاین ثبت و پیگیری نمایید.

شکایت خسارت وارد شده ناشی از قطع برق

شهروندان محترم اگر از شرکت‌های برق در زمینه ارائه خدمات شکایتی دارید و خواهان رسیدگی به مشکلات خود هستید، می‌توانند از طریق سامانه شکایات شرکت توانیر موضوع را ثبت کنند تا بررسی و نتیجه اعلام شود.

لازم به ذکر است که مراحل و شرایط شکایات در سامانه توانیر برای کاربران به‌طور کامل توضیح داده شده است.

سایت رضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا