آیا میدانید
راهنمای کامل و ساده تلفن بانک سپه

راهنمای ساده و کامل تلفن بانک سپه
یکی از خدمات مفید بانک سپه تلفن بانک است. با استفاده از این خدمت، مشتریان بانک سپه میتوانند بسیاری از امور مالی و غیرمالی خود را انجام دهند. برای این کار فقط کافی است با شماره ۶۴۰۵۸-۰۲۱ تماس بگیرید. توجه داشته باشید که برای راهاندازی تلفن بانک سپه باید به صورت حضوری به بانک مراجعه کنید و امکان راهاندازی آنلاین وجود ندارد.
در این مراجعه، فرمی به نام درخواست فعالسازی تلفن بانک به شما داده میشود که باید آن را پر کرده و به کارمند بانک بدهید. پس از این مرحله، میتوانید از خدمات تلفن بانک سپه استفاده کنید.
شماره تلفنبانک سپه برای حسابهای متمرکز 64058 (021) است. همچنین میتوانید از طریق شماره 1557با سامانه ارتباط با مشتریان بانک سپه تماس بگیرید و به تلفن بانک متصل شوید.
خدمات قابل ارائه در تلفنبانک بانک سپه
با شمارهگیری ۶۴۰۵۸ میتوانید از خدمات زیر در تلفنبانک بانک سپه استفاده کنید:
- اطلاع از موجودی حساب و سه گردش آخر
- پرداخت قبوض
- دریافت صورت حساب (۲۰ گردش آخر) از طریق نمابر
- پیگیری وضعیت رقم خاص یا شماره چک
- انجام خرید تلفنی (پس از قرارداد با فروشندگان)
- اطلاع از شماره سریال کارت
- اطلاع از آخرین تاریخ ورود به سامانه تلفن بانک
- اطلاع از شماره حساب بانکی ایران (شبا)
شرایط استفاده از تلفنبانک بانک سپه
- افرادی که دارای حسابهای عابربانک، جاری طلایی، قرض الحسنه پسانداز طلایی و بن کارت هستند، میتوانند با به همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی (یا اصل و کپی شناسنامه به همراه شماره ملی و کدپستی) به نزدیکترین شعبه بانک سپه مراجعه کنند. در این مراجعه پس از پر کردن فرم درخواست خدمات بانکداری الکترونیکی، دو رمز به مشتری ارائه میشود: رمز اول برای ورود به سامانه و دریافت مانده حساب، صورتحساب و … و رمز دوم برای انجام تراکنشهای مالی مانند پرداخت قبوض و خرید. لازم به ذکر است که رمز دوم تنها برای اشخاص حقیقی میباشد.
- برای افزایش امنیت خدمات غیرحضوری، امکان تأیید رمز دوم به صورت متغیر از طریق پیامک برای تایید تراکنشها فراهم شده است. در این روش، برای هر تراکنش نیاز به تأیید با رمز دوم، کدی یکبار مصرف از طریق پیامک به شماره ثبتشده مشتری ارسال میشود. این نوع تأیید از امنیت بیشتری نسبت به رمز دوم ثابت برخوردار است. نکته مهم این است که در زمان فعالسازی این رمز از طریق پیامک، هیچ پیامکی برای مشتری ارسال نمیشود و فقط در زمان انجام تراکنش مالی، رمز برای مشتری ارسال میشود.
- دارندگان حسابهای غیرمتمرکز (سنتی) از شعب نیز برای دریافت اطلاعات حساب، باید از تلفنبانک مخصوص شعبه خود استفاده کنند که برای دسترسی به آن نیاز به مراجعه به شعبه و دریافت رمز و شماره تلفنبانک مخصوص دارند.
مراحل فعالسازی تلفنبانک بانک سپه
- پر کردن فرم درخواست (اگر تمایل به دریافت رمز دوم متغیر از طریق پیامک دارید، این درخواست را در فرم قید کنید)
- دریافت رمز از شعبه
- تماس با تلفنبانک بانک سپه