سیمکارت آی سیم،هرآنچه میخواهید درباره سیم کارت آی سیم بدانید

شرکت ایرانسل خبر داده که سیمکارت دائمی جدیدی به نام “آیسیم” با پیش شماره خاص و جدید ۰۹۰۲ را به بازار ارائه کرده است.
این شرکت اعلام کرده که سیمکارتهای دائمی آیسیم، به منظور ارائه خدمات بهتر با فناوری روز دنیا، راهاندازی شده است. این سیمکارتها دارای کارت مالکیت رسمی و خدمات ویژهای هستند و با اعتبار اولیه ۵۰ هزار تومان، به قیمت ۱۲۰ هزار تومان از طریق وبسایت www.iSIM.ir به فروش میرسند.
سیمکارت آیسیم
خرید آنلاین آیسیم
بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، افرادی که علاقهمند به سیمکارت آیسیم هستند، میتوانند با مراجعه به وبسایت www.isim.ir شماره دلخواه خود را از بین میلیونها شماره موجود انتخاب کنند، هزینه را با یکی از کارتهای بانکی پرداخت کنند و سیمکارت خود را به صورت رایگان از طریق پست TNT در محل مورد نظرشان دریافت کنند.
تعرفههای مناسب آیسیم
طرح تعرفه اصلی سیمکارت آیسیم، طرح نقرهای ایرانسل است و هزینه خدمات ارتباطی با این سیمکارتها به صورت ثانیهای حساب میشود. به این صورت که هزینه هر دقیقه تماس با دیگر مشترکان ایرانسل از طریق سیمکارت آیسیم در ساعت ۲۱ تا ۸ صبح، ۳۵۹ ریال و در ساعت ۸ صبح تا ۲۱، ۴۹۹ ریال است.
هر دقیقه مکالمه از سیمکارت آیسیم با تلفنهای ثابت در هر نقطة کشور، ۴۹۹ ریال و با سایر اپراتورها ۶۲۵ ریال هزینه دارد. ارسال هر پیامک با نوشتار فارسی از طریق آیسیم معادل ۸۹ ریال و با نوشتار انگلیسی ۱۶۰ ریال است.
هزینه تبادل هر کیلوبایت اینترنت از طریق گوشی همراه، در ساعتهای ۸ صبح تا ۲ بامداد، ۵ ریال و از ۲ بامداد تا ۸ صبح و همچنین در تمامی ساعات روزهای پنجشنبه و جمعه، ۱ ریال است.
صورتحساب و حد اعتبار آیسیم
مشترکان سیمکارتهای دائمی آیسیم، در پایان هر دو ماه یک صورتحساب با جزئیات تماسهای خود دریافت میکنند که در آن کلیه هزینهها بر اساس تعرفههای ویژه مشخص شده است. خلاصهی صورتحساب از طریق پیامک و جزئیات آن به آدرس ایمیل مشترک ارسال میشود. مشترکان سیمکارت آیسیم هیچ هزینهای برای تماسهای بین شهری پرداخت نمیکنند.
مبلغ ۵۰ هزار تومان به عنوان “حد اعتبار” در حساب همهی مشترکان آیسیم منظور میشود، به این معنا که مشترکان میتوانند بدون پرداخت هزینه، تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کنند. افرادی که نیاز به حد اعتبار بیشتری دارند، میتوانند در هنگام خرید سیمکارت، حد اعتبار دلخواه خود را انتخاب کرده و هزینهاش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین برای افزایش حد اعتبار، مشترکان میتوانند با مرکز تماس مخصوص آیسیم به شماره ۹۰۰ تماس بگیرند یا به وبسایت www.isim.ir مراجعه کرده و از سامانه کنترل حساب اینترنتی (e-Care) استفاده کنند.
کاربران میتوانند به راحتی اعتبار حساب خود را بالا ببرند.
برای دسترسی به وضعیت حساب در هر زمان، کافی است که با شمارهگیری کددستوری #۱*۱*۱۳۰* آن را ببینند و برای اطلاع از حد اعتبار، میتوانند کددستوری #۴*۱*۱۳۰* را شمارهگیری کنند. این خدمات مخصوص مشترکین سیمکارتهای دائمی ایرانسل است.
مرکز تماس اختصاصی آی سیم
یکی دیگر از ویژگیهای این سیمکارت، “مرکز تماس اختصاصی” با شماره ویژه ۹۰۰ است.
به گفته ایرانسل، مشترکین آیسیم میتوانند به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با مرکز تماس اختصاصی خود تماس بگیرند و هر سوالی که دارند را از کارشناسان ایرانسل بپرسند. این شماره ویژه برای مشترکین آیسیم راهاندازی شده تا پاسخگویی سریعتری داشته باشد.
گستردهترین شبکه رومینگ آی سیم
مشترکین این سیمکارت از گستردهترین شبکه رومینگ بینالمللی بهرهمند میشوند که به آنها این امکان را میدهد تا وقتی در خارج از ایران هستند، همچنان از تلفن همراه خود استفاده کنند و ارتباطاتشان را از دست ندهند. همچنین مشترکین ایرانسل میتوانند از خدمات اینترنت همراه در شبکههای خارجی که با ایرانسل قرارداد دارند، به طور خاص استفاده کنند.
روشهای متنوع پرداخت صورتحساب آی سیم
مشترکین آیسیم برای پرداخت صورت حساب سیمکارت خود میتوانند از روشهای مختلفی استفاده کنند. این روشها شامل پرداخت اینترنتی از طریق وبسایت ایرانسل، استفاده از برنامه ایرانسلمن، خودپردازهای بانکی، شارژ الکترونیکی e-Charge از نمایندگیهای مجاز، خرید کارتشارژ با شمارهگیری کددستوری #رمزشارژ*۱۳۰*، و مراجعه به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) میباشد. همچنین، مشترکین میتوانند به شعب بانکهای ملی، ملت و تجارت نیز مراجعه کنند.
علاوه بر این، یک مشترک دائمی آیسیم میتواند با استفاده از خدمات شارژ خط به خط، قبض خود را از اعتبار سیمکارت اعتباری خود پرداخت کند.