آیا میدانید

نحوه شکایت و سوالات رایج، مربوط به عدم توزیع مرسولات تیپاکس

بهترین آپلیکیشن آشپزی

شکایت از تیپاکس و برگشت مرسولات

تیپاکس یک سرویس پستی است که کالاها و محصولات مختلف را در سراسر کشور ارسال می‌کند. این سرویس توانسته با کمک افرادی متخصص، مرسولات را در کمترین زمان ممکن به دست گیرنده‌ها برساند.

تمامی مرسولات و کالاهایی که از طریق تیپاکس ارسال می‌شوند بیمه هستند. بنابراین، اگر در حین ارسال، حادثه‌ای طبیعی یا غیرطبیعی برای مرسوله پیش بیاید، فرستنده و گیرنده هیچ خسارت مالی نخواهند داشت.

در حال حاضر، تیپاکس در اکثر شهرهای بزرگ ایران دارای نمایندگی فعال است و آماده خدمت به مردم در همه نقاط کشور می‌باشد. همچنین، به علت مزایا و ویژگی‌های برتر این شرکت نسبت به سایر شرکت‌های پستی، استفاده از تیپاکس برای ارسال مرسولات بسیار افزایش یافته است.

مراحل شکایت از تیپاکس

اگر مشتریان سوالی دارند یا شکایتی از تیپاکس دارند، می‌توانند با تلفن تیپاکس (8457 و 41036000) و با پیش شماره 021 تماس بگیرند. در اینجا، داخلی 3 برای سوالات، داخلی 5 برای پیشنهادات و داخلی 4 برای شکایات در دسترس است.

فرایند پیگیری کسر محتویات مرسوله تیپاکس چگونه است؟

مشتری می‌تواند با شماره 8457 تماس بگیرد و تعداد کل اقلام و تعداد اقلام کسری را به کارشناس اعلام کند. کارشناس این اطلاعات را ثبت کرده و برای پیگیری به واحد مربوطه ارسال می‌کند.

هزینه تیپاکس | تیپاکس چیست | اپلیکیشن تیپاکس | شکایت از تیپاکس | تلفن تیپاکس مرکزی | سوالات درباره تیپاکس

علت برگشت مرسولات تیپاکس و عدم تحویل

مرسولاتی که به دلیل نقص در نشانی، جابجایی گیرنده، نامشخص بودن آدرس یا عدم پاسخگویی گیرنده نتوانند به دست او برسند، طی 72 ساعت کاری به فرستنده بازگردانده می‌شوند.

هزینه تیپاکس | تیپاکس چیست | اپلیکیشن تیپاکس | شکایت از تیپاکس | تلفن تیپاکس مرکزی | سوالات درباره تیپاکس

ساعت کاری نمایندگی‌های تیپاکس

تمام نمایندگی‌های تیپاکس در تهران، همه روزهای کاری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 6 عصر و در روز پنجشنبه از 9 صبح تا 1 بعدازظهر فعال هستند.

همچنین نمایندگی‌های شهرستان‌ها در روزهای غیرتعطیل، در شیفت صبح از شنبه تا چهارشنبه از 9 صبح تا 1 بعدازظهر و در شیفت عصر از 4 تا 8 بعدازظهر و همچنین در روز پنجشنبه از 9 صبح تا 1 بعدازظهر مشغول به کار هستند.

هزینه تیپاکس | تیپاکس چیست | اپلیکیشن تیپاکس | شکایت از تیپاکس | تلفن تیپاکس مرکزی | سوالات درباره تیپاکس

فرآیند مربوط به عودت بار تیپاکس چگونه است؟

برای درخواست عودت بار، فرستنده باید این درخواست را به شعبه مبدا اطلاع دهد. گیرنده نمی‌تواند به تنهایی برای عودت بار اقدام کند.

هزینه تیپاکس | تیپاکس چیست | اپلیکیشن تیپاکس | شکایت از تیپاکس | تلفن تیپاکس مرکزی | سوالات درباره تیپاکس

نحوه شکایت و سوالات رایج، مربوط به عدم توزیع مرسولات تیپاکس

در صورتی‌که بار خارج از محدوده باشد، فرآیند توزیع بار چگونه است؟

شعبه مبدا موظف است به فرستنده درباره ارسال بارهای خارج از محدوده به درستی اطلاع دهد.

اگر بار خارج از محدوده باشد، شماره شعبه مقصد به گیرنده اعلام می‌شود. گیرنده می‌تواند بار را به‌صورت حضوری دریافت کند یا درخواست کند که مرسوله با پیک، به هزینه خود گیرنده ارسال شود.

“`html

هزینه تیپاکس | تیپاکس چیست | اپلیکیشن تیپاکس | شکایت از تیپاکس | تلفن تیپاکس مرکزی | سوالات درباره تیپاکس

چگونه می‌توانم هزینه اضافی را پیگیری کنم؟

مشتری می‌تواند با شماره 8457 تماس بگیرد و گزارشی از مبلغی که در فاکتور نوشته شده، مبلغ اضافی که دریافت کرده و نحوه پرداخت (نقدی یا غیر نقدی) را به کارشناس پشتیبانی اعلام کند. پس از این که کارشناس گزارش را دقیقاً ثبت کرد، پرونده به واحد مربوطه ارسال خواهد شد.

هزینه تیپاکس | تیپاکس چیست | اپلیکیشن تیپاکس | شکایت از تیپاکس | تلفن تیپاکس مرکزی | سوالات درباره تیپاکس

چگونه می‌توانم مرسوله‌های شکستنی را ارسال کنم؟

برای ارسال مرسوله‌های شکستنی، فرستنده باید رسیدی مبنی بر قبول مسئولیت ارسال بار به شعبه مربوطه ارائه دهد. اگر بار شکسته شود، خسارت به عهده خود فرستنده خواهد بود.

هزینه تیپاکس | تیپاکس چیست | اپلیکیشن تیپاکس | شکایت از تیپاکس | تلفن تیپاکس مرکزی | سوالات درباره تیپاکس

چگونه می‌توانم آدرس گیرنده را تغییر دهم؟

برای تغییر آدرس گیرنده، فرستنده باید درخواست خود را به شعبه ارسال اطلاع دهد. پس از آن، هماهنگی‌های لازم برای تغییر آدرس انجام خواهد شد.

هزینه تیپاکس | تیپاکس چیست | اپلیکیشن تیپاکس | شکایت از تیپاکس | تلفن تیپاکس مرکزی | سوالات درباره تیپاکس

اگر مرسوله جمع‌آوری نشود، چکار کنم؟

اگر فرستنده با شعبه تماس بگیرد ولی مرسوله جمع‌آوری نشود، می‌تواند به شماره 8457 تماس بگیرد. مشکل به واحد پیگیری ارجاع می‌شود و آنها آن را بررسی خواهند کرد.

هزینه تیپاکس | تیپاکس چیست | اپلیکیشن تیپاکس | شکایت از تیپاکس | تلفن تیپاکس مرکزی | سوالات درباره تیپاکس

اگر مرسوله توزیع نشود، چه کنم؟

اگر بار به شعبه مقصد رسیده باشد و طی 24 ساعت توزیع نشده باشد، مشتری می‌تواند با شماره 8457 تماس بگیرد و پیگیری کند. درخواست ایشان توسط کارشناس ثبت می‌شود و از شعبه مقصد پیگیری خواهد شد.

هزینه تیپاکس | تیپاکس چیست | اپلیکیشن تیپاکس | شکایت از تیپاکس | تلفن تیپاکس مرکزی | سوالات درباره تیپاکس

چگونه می‌توانم برای کسر محتویات داخل مرسوله پیگیری کنم؟

مشتری می‌تواند با شماره 8457 تماس بگیرد و تعداد کل اقلام و تعداد کم شده را به کارشناس اطلاع دهد. کارشناس گزارش را ثبت کرده و آن را برای پیگیری به واحد مربوطه ارسال می‌کند.

هزینه تیپاکس | تیپاکس چیست | اپلیکیشن تیپاکس | شکایت از تیپاکس | تلفن تیپاکس مرکزی | سوالات درباره تیپاکس

اپلیکیشن تیپاکس

یک از خدمات جدیدی که شرکت تیپاکس ارائه کرده، اپلیکیشن تیپاکس یا مای تیپاکس است. با استفاده از این نرم‌افزار، نیازی نیست که افراد با نمایندگی‌های تیپاکس تماس بگیرند یا به آنها مراجعه کنند.

این اپلیکیشن به عنوان یک پل ارتباطی آنلاین عمل می‌کند و افراد را با استفاده از گوشی خود به کارشناسان موجود در نمایندگی‌های تیپاکس متصل می‌کند و آنها می‌توانند به راحتی خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.

“`

این سامانه تمام خدماتی که به پیگیری و ثبت سفارشات مرتبط است را به راحتی برای همه افراد فراهم می‌کند.

برای استفاده از این اپلیکیشن و نرم‌افزار مفیدی که ارائه شده، کافی است اطلاعات کاملی مانند نام فرستنده و گیرنده، آدرس، وزن کالا و هزینه ارسال را وارد کنید. سپس می‌توانید مبلغ مربوطه را پرداخت کرده و فرآیند ثبت سفارش را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

این نرم‌افزار همچنین امکان پرداخت آنلاین را به شما می‌دهد. فرستنده یا گیرنده می‌تواند با استفاده از رمز دوم اینترنتی خود، هزینه را به صورت آنی و آنلاین پرداخت کند. بعد از انجام مراحل لازم، کالا یا محصول مورد نظر شما به سرعت ارسال می‌شود یا درب منزل تحویل گرفته می‌شود.

سایت رضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا