رضیم
رضیم
انواع طعم دهنده جوجه کباب (2 نکته ساده)

انواع طعم دهنده جوجه کباب (2 نکته ساده)

انواع طعم دهنده جوجه کباب

جوجه کباب، این غذای خوشمزه و محبوب بین ما ایرانی ها که در طعم های مختلف آماده و سرو میشود. شما حتما جوجه با طعم سنتی که همیشه پخته میشود را امتحان کرده اید (در مقاله دیگر سایت میتوانید نحوه مزه دار کردن و طبخ جوجه کباب سنتی را مطالعه کنید). همانطور که در بالا اشاره کردیم، این غذا را میتوان با ادویه و طعم های متفاوتی مزه دار کرد. حال در این مطلب میخواهیم انواع طعم دهنده های جوجه را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

جوجه کباب زعفرانی

یکی از پرطرفدار ترین طعم های جوجه که همه افراد، جوجه را با این طعم میشناسند. این مدل به دلیل اینکه با زعفران دم کرده غلیظ طعم دار میشود، عطر و طعم فوق العاده ای دارد. روش پخت جوجه زعفرانی بسیار راحت است که حتی به راحتی میتوانید در خانه طبخ نمایید. ترکیباتی که برای پخت این جوجه نیاز دارید، آب لیمو، زعفران و پیاز است. حتما پخت این جوجه را در منزل امتحان کنید. (روش کامل پخت را در مقاله دیگر سایت مطالعه کنید)

جوجه کباب مکزیکی

همیشه با شنیدن مکزیکی بودن یک غذا، تند و تیز بودن آن را به یاد می آوریم. برای این غذا هم این مورد صدق میکند. برای تهیه این جوجه به سس سالسا نیاز داریم. برای تهیه این غذا مقاله ((چگونه جوجه کباب تند درست کنیم؟)) را مطالعه کنید.

جوجه کباب هندی

غذاهای هندی طعم و رنگ های خاصی دارند. برای تهیه این طعم جوجه به سس مخصوص نیاز داریم. ترکیبات این سس، پیاز، زردچوبه، خامه و زنجبیل است که طعم خاص و جدیدی به غذای شما میدهد. این نوع طعم را میتوانید با توجه به ذائقه خود تغییر دهید.

جوجه ترش

یک غذای اصیل شمالی است که طعم بسیار خوشمزه ای دارد. در این غذا از چاشنی های محلی خوشمزه ای استفاده میشود. برای تهیه این جوجه به رب انار، گردو و ادویه های مخصوص نیاز دارید. روش تهیه این غذای شمالی را در مطلب دیگری از سایت میتوانید مطالعه کنید.

انواع جوجه

طعم و مزه های جوجه بسیار زیاد است که همه آن ها را نمیتوان در یک مطلب قرار داد. ما با توجه به علایق و ذائقه خود میتوانید انواع جوجه کباب را طبخ نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی