رضیم
رضیم
پشمک با چه درست میشه؟ (2 نکته ساده)

پشمک با چه درست میشه؟ (2 نکته ساده)

پشمک با چه درست میشه؟

شاید این سوال برای شما بسیار پیش آمده باشد که پشمک با چه درست میشه؟

قبل از هر چیزی لازم است بدانید پشمک ها به دو روش خانگی و بازاری تهیه می شوند به همین علت مواد اولیه و طرز تهیه ی آن ها متفاوت می باشد. پشمک ها نیز مانند خوراکی ها و تنقلات دیگر دارای مواد اولیه مختلفی می باشند. وجود هر یک از این مواد اولیه در تهیه ی پشمک ها لازم می باشد و نبود هر یک از آن ها روی مزه ی پشمک ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.  در ادامه به بررسی مواد اولیه ای که بایستی در تهیه ی انواع پشمک ها مورد استفاده قرار گیرند، خواهیم پرداخت.

طرز تهیه پشمک ‏بازاری

طرز تهیه پشمک ‏بازاری

طرز تهیه پشمک ‏بازاری نسبت به پشمک خانگی بسیار راحت است. برای تهیه ی پشمک بازاری تنها به مقداری شکر و دستگاه پشمک ساز نیاز می باشد. مطمئنا بسیاری از شما تا به حال از خود پرسیده اید این نوع پشمک با چه درست میشه؟ برای تهیه ی این نوع پشمک به مواد اولیه چندان زیاد و متنوعی نیاز نمی باشد. تنها با استفاده از مقداری شکر،  می توان پشمک های بازاری و خوشمزه ای تهیه کرد.

طرز تهیه پشمک ‏خانگی

طرز تهیه پشمک ‏خانگی

بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به انواع پشمک ها دارند و به همین دلیل پشمک ها را به صورت خانگی تهیه  می کنند. طرز تهیه ی پشمک خانگی بسیار دشوار نیست و تنها با در دست داشتن مواد اولیه مورد نیاز می توان، پشمک های خانگی خوشمزه و مختلف را تهیه نمود.

اگر شما نیز نمی دانید این نوع پشمک با چه درست میشه؟ ما به شما طرز تهیه ی آن را آموزش خواهیم داد. برای درست کردن پشمک خانگی به مواد اولیه ای همچون آب، شکر، آرد و جوهر لیمو نیاز خواهید داشت. مقدار هر یک از این مواد اولیه بسته به مقدار پشمکی که قصد دارید درست کنید؛ متغیر است. اما در نظر داشته باشید این نوع مواد اولیه برای تهیه ی پشمک ساده مورد استفاده قرار می گیرند. یعنی اگر شما قصد دارید که از پشمک ها با مزه های مختلف استفاده نمایید، می توانید مواد خوراکی دیگری را همچون زعفران به آن اضافه کنید. اضافه کردن مواد اولیه به ارائه شما بستگی دارد و می توانید از مواد دیگر نیز استفاده کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی