رضیم
رضیم

ساخت یک وب سایت موفق: راهنمای گام به گام با نکات بازاریابی دیجیتال

طراح سایت فروشگاهی باید به خیلی از عوامل آگاه باشد. یکی از این جنبه ها، جنبه دیجیتال مارکتینگ است که در سی ام اس ایران نیز ارائه می شود.

طراح سایت فروشگاهی

ایجاد یک وب سایت بسیار پیچیده به نظر می رسد، درست است؟ خوب، لازم نیست. امروزه سازندگان وب سایت ایجاد وب سایت خود را برای شما بسیار آسان می کنند. شاید چیزهای خوبی در مورد وردپرس شنیده باشید که گزینه بسیار خوبی نیز هست. اگر ترجیح می دهید وب سایت خود را با وردپرس بسازید، پیش بروید و راهنمای ما را در مورد ایجاد یک وب سایت وردپرس دنبال کنید.

در این راهنما، ما بر ساخت یک وب سایت با وب سایت ساز تمرکز خواهیم کرد. وب سایت ساز ایجاد یک وب سایت را برای هر کسی بسیار آسان می کند. شما به هیچ تجربه فنی یا مهارت های کدنویسی نیاز نخواهید داشت، زیرا می توانید به سادگی کامپوننت ها را بکشید و رها کنید تا وب سایت خود را کنار هم قرار دهید.

چگونه در چندین مرحله وب سایت بسازیم؟

نیازهای اولیه وب سایت را دریافت کنید

الگوی مورد علاقه خود را انتخاب کنید

طراحی را سفارشی کنید

صفحات ایجاد کنید

سایت خود را پیش نمایش و تست کنید

وب سایت خود را منتشر کنید

نیازهای اولیه وب سایت را دریافت کنید

اول چیزهای مهم. قبل از اینکه بتوانید ساخت وب سایت خود را شروع کنید، به چند چیز نیاز دارید. نگران نباشید، این کار زیاد طول نمی کشد. برای ایجاد یک وب سایت، شما نیاز دارید:

  • میزبانی وب
  • یک نام دامنه
  • یک سازنده وب سایت
  • میزبانی وب

اولین چیزی که نیاز دارید هاست است. یک وب سایت در اصل مجموعه ای از فایل های زیادی است. این فایل ها باید در جایی ذخیره شوند. هنگامی که شخصی از وب سایت شما بازدید می کند، مرورگر می تواند این فایل ها را از جایی که در آن ذخیره شده است، یعنی یک سرور، بازیابی کند. سپس مرورگر می تواند وب سایت شما را به بازدید کننده نمایش دهد. اگر هاست ندارید، فایل های شما را نمی توان در سرور ذخیره کرد و وب سایت شما قابل دسترسی نیست. به همین دلیل به هاست نیاز دارید. شما اساساً فضایی را در اینترنت اجاره می کنید که فایل های وب سایت شما در آن ذخیره می شود.

نام دامنه

شما همچنین به یک نام دامنه نیاز دارید. این همان چیزی است که یک بازدیدکننده در مرورگر تایپ می کند تا به وب سایت شما برسد. نام دامنه ما one.com است. نام دامنه اساساً آدرس فضایی است که فایل های وب سایت شما در آن ذخیره می شود. به این صورت است که نام دامنه و میزبانی وب با هم کار می کنند و چرا هر دو برای ایجاد یک وب سایت مورد نیاز هستند.

وب سایت ساز

در نهایت، شما به ابزاری برای ساختن وب سایت خود نیاز دارید! Website Builder ابزاری برای مبتدیان است که به شما امکان می دهد تا به راحتی یک وب سایت بسازید. خوشبختانه، آن را به صورت رایگان در تمام برنامه های میزبانی ما گنجانده شده است، بنابراین شما اساسا فقط نیاز به دریافت دو چیز دارید.

اگر یکی از برنامه های سازنده وب سایت ما را انتخاب کنید، به طور خودکار کوچکترین طرح میزبانی را دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید نام دامنه را در فرآیند پرداخت اضافه کنید. به این ترتیب، شما همه چیز مورد نیاز خود را خواهید داشت!

دیجیتال مارکتینگ

شما همواره در حال فروش یا بازاریابی برای یک توع از خدمات یا محصول هستید. مطمئن شوید که آن محصول یا خدمات را به وضوح در صفحه اصلی خود به نمایش گذاشته اید. من بسیاری از طراحی های وب کسب و کار کوچک را دیده ام که نتوانسته اند به طور موثر محصولات یا خدمات خود را نشان دهند و بسیاری دیگر که سعی کرده اند محصولات یا خدمات بسیار زیادی را در یک صفحه به نمایش بگذارند. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا تاثیر اول را بگذارید و باید مطمئن شوید که تاثیری که می گذارید حرفه ای است.

اگر محصولاتی را می فروشید و مشتریان شما محصولات را به صورت آنلاین خریداری می کنند، باید مطمئن شوید که عکس های محصول – یا تصاویر گرافیکی و توضیحات – تمیز، واضح و مناسب هستند. ببینید فروشگاه‌های آنلاین معروف چگونه محصولاتی را ارائه می‌کنند (آمازون، اپل، زاپوس همگی نمونه‌های خوبی هستند).

اگر محصول یا خدمات شما مبتنی بر وب است، از تصاویر تلفن یا رایانه استفاده کنید و تصاویر ویترین خود را در آن تصاویر جاسازی کنید. این به مردم کمک می کند تا نحوه تعامل آنها با محصول یا خدمات شما را پیش بینی کنند. برای مثال‌های خوب از وب‌سایت‌های استارت‌آپی که یک محصول یا خدمات را به نمایش می‌گذارند، توصیه می‌کنم «نمایش طراحی وب‌سایت‌های راه‌اندازی» را مطالعه کنید.

نکته: سایت خود را با عکس یا گرافیک بیش از حد بار نکنید. اگرچه گفته شده است که یک تصویر می تواند هزاران کلمه را بیان کند، تصاویر نیز می توانند توجه را گیج و پراکنده کنند. چند عکس محصول خوب را انتخاب کنید و آن محصولات را در صفحه اصلی قرار دهید. شما می توانید سایر محصولات خود را در صفحات داخلی نمایش دهید.

سی ام اس ایران

تجربه خاص صنعت آنها را تعیین کنید

همانطور که شروع به محدود کردن لیست خود می کنید، سعی کنید به دنبال شرکت های طراحی وب باشید که در صنعت شما تجربه دارند. یک طراح با تجربه خاص صنعت به شما مزیتی خواهد داد. مردم با تجربه عملی یاد می گیرند. بهترین آژانس طراحی وب برای شرکت شما، آژانسی است که با شرکتی مانند شما تجربه داشته باشد. بنابراین، آنها قبلاً در مورد مشتریان هدف شما تحقیق کرده اند.

شما به وب سایتی نیاز دارید که با در نظر گرفتن مشتریان شما طراحی شده باشد. آنها قصد دارند چگونه از وب سایت شما استفاده کنند؟ آنها به دنبال چه محتوایی هستند؟ یک آژانس طراحی وب با تجربه خاص صنعت می داند که چگونه یک سایت برای مشتریان شما طراحی کند. به این ترتیب، سایتی دارید که برای فروش بالقوه بهینه شده است.

شرکت سی ام اس به آدرس وب سایت cms-iran.com در زمینه تولید و ایجاد وب سایت های متفاوت فعالیت می کند. این وب سایت سابقه مناسبی در تولید انواع وب سایت دارد. اگر به دنبال خریداری وب سایتی مناسب خود هستید، یا سوالی در مورد این مطالب دارید، به این وب سایت نگاهی بیندازید.

سلب مسئولیت

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط رضیم تأیید و یا رد نمی‌شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی