رضیم
رضیم
مزایای طراحی سایت وردپرس و خدمات طراحی سایت در تهران

مزایای طراحی سایت وردپرس و خدمات طراحی سایت در تهران

طراحی سایت با وردپرس چه مزایایی دارد؟

برای طراحی سایت پوشاک، باید رنگ ها و محصولات را بخوبی نمایش دهید. طراحی سایت تهران یا شرکتی در تهران می تواند این خدمات را ارائه کند. طراحی سایت وردپرس یا قالب های وردپرس نیز آپشنی جذاب است.

طراحی سایت پوشاک

از رنگ با دقت استفاده کنید

شایع ترین شکل کمبود رنگ، کمبود رنگ قرمز-سبز، تقریباً 8 درصد از جمعیت را تحت تأثیر قرار می دهد. استفاده از تنها رنگ هایی از این قبیل (به ویژه برای نشان دادن فیلدهای مورد نیاز در یک فرم) از درک پیام شما توسط این افراد جلوگیری می کند. گروه‌های دیگر از افراد دارای معلولیت، به‌ویژه کاربرانی که دارای ناتوانی‌های یادگیری هستند، زمانی که برای متمایز کردن و سازمان‌دهی محتوای شما استفاده می‌شوند، از رنگ بسیار سود می‌برند.

برای جلب رضایت هر دو گروه، از رنگ استفاده کنید، اما حتما از سایر نشانگرهای بصری مانند ستاره یا علامت سوال نیز استفاده کنید. همچنین مطمئن شوید که بلوک های محتوا را با استفاده از جداسازی بصری (مانند فضای خالی یا حاشیه) از یکدیگر متمایز کنید. چندین ابزار وجود دارد که می توانید برای ارزیابی کنتراست رنگ استفاده کنید، که به شما کمک می کند تا صفحه خود را تا حد امکان از نظر بصری برای افرادی با دید کم یا سطوح مختلف کوررنگی قابل استفاده کنید.

طراحی سایت تهران

متن جایگزین مناسب برای تصاویر قرار دهید

متن جایگزین باید برای تصاویر ارائه شود تا کاربران صفحه خوان بتوانند پیامی که با استفاده از تصاویر در صفحه منتقل می شود را درک کنند. این به ویژه برای تصاویر آموزنده (مانند اینفوگرافیک) مهم است. هنگام ایجاد متن جایگزین، متن باید حاوی پیامی باشد که می خواهید از طریق آن تصویر منتقل کنید و اگر تصویر شامل متن است، آن متن نیز باید در متن جایگزین باشد.

استثناء این قاعده زمانی است که از یک تصویر صرفاً برای تزئین استفاده می شود. در این حالت، می‌توان متن جایگزین را خالی گذاشت (لینک خارجی است) تا کاربر صفحه‌خوان از محتوای مهم‌تر صفحه منحرف نشود. اگر یک تصویر تنها محتوای یک پیوند باشد، اگر متن جایگزین ارائه نشده باشد، صفحه‌خوان نام فایل را می‌خواند. همیشه برای تصاویری که به عنوان پیوند استفاده می شوند، متن جایگزین ارائه کنید.

لینک های خود را نام های منحصر به فرد و توصیفی قرار دهید

هنگامی که پیوندها را در محتوای خود اضافه می کنید، از متنی استفاده کنید که به درستی توضیح دهد که پیوند کجا خواهد رفت. استفاده از “اینجا را کلیک کنید” توصیفی تلقی نمی شود و برای کاربر صفحه خوان بی تاثیر است.

همانطور که کاربران بینا صفحه را برای متن پیوند شده اسکن می کنند، کاربران کم بینا نیز می توانند از صفحه خوان خود برای اسکن پیوندها استفاده کنند. در نتیجه، کاربران صفحه‌خوان اغلب پیوند را در بافت بقیه صفحه نمی‌خوانند. استفاده از متن توصیفی به درستی زمینه پیوندها را به کاربر صفحه خوان توضیح می دهد. منحصربه‌فردترین محتوای پیوند ابتدا باید ارائه شود، زیرا کاربران صفحه‌خوان اغلب با جستجو از طریق حرف اول، فهرست پیوندها را مرور می‌کنند.

طراحی سایت وردپرس

آیا به دنبال ایجاد یک سایت وردپرس جدید در حالی که سایت قدیمی فعال است هستید؟ شاید فکر می کنید وقت آن رسیده است که سایت خود را تغییر دهید، یا شاید در حال تغییر نام تجاری خود هستید و می خواهید وب سایت شما این را منعکس کند. دلیل شما برای ایجاد یک سایت وردپرس جدید هر چه باشد، نمی توانید سایت فعلی خود را آفلاین کنید. ترافیک وب سایت شما، رتبه بندی سئو و به نوبه خود، درآمد شما آسیب خواهد دید.

پس راه حل چیست؟ خوشبختانه، شما می توانید یک سایت وردپرس جدید با دامنه موجود زنده ایجاد کنید. سپس، پس از اینکه سایت جدید خود را توسعه دادید، می توانید آن را در همان URL سایت فعلی خود فعال کنید. برای بازدیدکنندگان، به نظر می رسد که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

یک شبکه چند سایتی

با WordPress Multisite، می‌توانید یک شبکه عظیم از سایت‌های مبتنی بر وردپرس ایجاد کنید که تم‌ها یا افزونه‌ها را به اشتراک می‌گذارند، اما جداول محتوای مختلفی برای داده‌ها دارند. این یک راه حل عالی برای دانشگاه ها، مدارس و سایر موسسات آموزشی، و همچنین برای پروژه های برتر مبتنی بر SaaS است.

برای مثال، فرض کنید که می‌خواهید یک پلتفرم انتشار ایجاد کنید، اما همچنین می‌خواهید یک پروژه جداگانه بسازید که در آن کاربران بیشتری را برای تبدیل بیاورید. به جای نصب یک بار دیگر وردپرس، با گزینه Multisite، می توانید از نام کاربری و داشبورد یکسان برای مدیریت هر دو استفاده کنید.

سایت‌های فرعی در شبکه‌های Multisite می‌توانند پلاگین‌ها، تم‌ها و پایگاه داده یکسانی را به اشتراک بگذارند، اما فهرست سرور منحصر به فرد خود را ندارند. اگرچه، آنها فهرست‌ها و جداول رسانه‌ای جداگانه در پایگاه داده دارند که محتوای منحصر به فرد را برای هر سایت از شبکه به شما تضمین می‌کند. می‌توانید از همان پلاگین‌ها استفاده کنید یا می‌توانید افزونه‌های خاصی داشته باشید که روی یک زیر سایت X و زیرسایت Y کار می‌کنند یا پلاگین‌های فعالی داشته باشید که در کل شبکه در دسترس هستند.

اگر به این مطالب مشتاق شده اید، پیشنهاد اصلی من این است که به وب سایت iransite.com سری بزنید و خودتان خدمات این شرکت را مشاهده کنید. در صورت لزوم، می توانید با مشاورین این مجموعه در مورد وب سایت مورد نظر خود یا سوالات خود، مشورت کنید.

سلب مسئولیت

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط رضیم تأیید و یا رد نمی‌شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *