رضیم
رضیم
برای پف پیراشکی چه کنیم ؟ ( 2 نکته ساده)

برای پف پیراشکی چه کنیم ؟( 2 نکته ساده)

برای پف پیراشکی چه کنیم ؟

یکی از غذاهایی که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند پیراشکی می باشد. برای پف پیراشکی باید برخی از نکات را در نظر بگیریم تا این غذا خوشمزه تر گردد. مواد مورد نیاز برای پف این غذا را باید بر اساس اندازه گیری های مشخص شده مورد استفاده قرار دهید. آرد، شیر، روغن، شکر، زرده تخم مرغ، نمک، خمیر مایه و خامه شکلاتی به عنوان مهمترین موادی هستند که برای تهیه پیراشکی استفاده می شوند.همراه سایت آموزش آشپزی رضیم باشید.

طرز تهیه پیراشکی

برای پخت پیراشکی و بالاتر آوردن پف پیراشکی طرز تهیه آن را به خوبی بدانید. درست کردن پیراشکی بسیار ساده می باشد. نکته مهمی که باید به آن دقت کنیم استفاده کردن از خمیر مایه سالم و همچنین زمان دادن به خمیر جهت پف کردن می باشد. اگر شما زمان بیشتری را به خمیر ارائه دهید حجم آن بیشتر می شود. ابتدا آب ولرم را با شکر مخلوط کنید و آن را به خوبی هم بزنید تا شکر حل شود. خمیر مایه را به مخلوط شکر و آب اضافه نمایید تا خمیر مایه شکل بگیرد. امکان دارد برای هم زدن 10 دقیقه زمان صرف گردد.

برای پف پیراشکی شکر را از دستور تهیه خمیر مایه به هیچ عنوان نباید حذف کنید. برای به عمل آوردن خمیر به شکر نیاز خواهید داشت. در مرحله بعدی تخم مرغ ها را باید درون کاسه بریزید و به خوبی هم بزنید. سپس روغن را به تخم مرغ اضافه کرده و مجددا آن را هم بزنید. اکنون مخلوط خمیر مایه را به روغن و تخم مرغ ها اضافه نمایید. تمامی ترکیبات را با قاشق هم بزنید، برای این کار نیاز به همزن نخواهید داشت.

نکاتی برای پف پیراشکی

جهت افزایش پف پیراشکی آرد و نمک را باید الک کنید و کم کم به مخلوط خمیر اضافه نمایید. این ترکیبات را اضافه نمایید و با استفاده از قاشق به آرامی آنها را هم بزنید. اگر آرد شما اضافه آمد مشکلی نمی باشد و زمانی که خمیر آماده شد دیگر نیازی نیست آرد را به مخلوط اضافه نمایید. برای اینکه بدانید میزان آرد اضافه شده کافی می باشد یا نه باید مطمئن شوید که خمیر به دست شما نمی چسبد. خمیر را به خوبی با دست خود ورز دهید تا پف کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *