رضیم
رضیم
سبزی کوکو را چگونه فریز کنیم ( 2 نکته ساده)

سبزی کوکو را چگونه فریز کنیم ( 2 نکته ساده)

سبزی کوکو را چگونه فریز کنیم

شما می توانید برای زمان هایی که عجله دارید و زمان برای شستن سبزی کوکو ندارید، سبزی کوکو را برای چند وعده پخت کوکو سبزی، فریز کنید. فریز کردن سبزی کار شما را برای پخت کوکو خیلی راحت می کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا برای شما آموزش فریز کردن سبزی مخصوص کوکو را مرحله به مرحله توضیح دهیم.همراه سایت آموزش آشپزی رضیم باشید.

نحوه فریز کردن سبزی کوکو

برای راحتی کار می توانید سبزی ها را فریز کنید. اگر درست و طبق اصول سبزی ها را فریز کنید، تا 4 ماه سبزی ها برای شما سالم می ماند.

ابتدا سبزی ها را بشویید و با نمک سبزی ها را به مدت نیم ساعت خیس کنید تا ضدعفونی شوند. بعد از آن به خوبی سبزی ها را بشویید تا نمک آن ها کاملا شسته شود.

برای این که سبزی کوکو له نشود، بهتر است با یک چاقو سر تیز سبزی را خرد کنید. سعی کنید خیلی سبزی ها را ریز نکنید تا له نشوند.

در مرحله بعدی سبزی ها را داخل تابه ای بدون روغن بریزید و به روی حرارت ملایم قرار دهید تا آب سبزی خشک شود، سپس از روی حرارت بردارید.

سپس سبزی ها را به اندازه یک وعده دسته بندی کنید و داخل فریزر قرار دهید.

در صورتی که قصد استفاده از سبزی کوکو فریزی برای پخت کوکو سبزی را داشتید، به مدت یک ساعت سبزی را در دمای محیط قرار دهید تا یخ آن کاملا باز شود. سپس می توانید مراحل پخت کوکو سبزی را انجام دهید. با باز شدن یخ سبزی باعث می شود که کوکو در حین پخت آب نیندازد.

اگر تمامی مراحل بالا را به خوبی انجام دهید، ماندگاری سبزی کوکو در فریزر بیشتر می شود و همچنین در حین پخت کوکو شما آب نمی اندازد.

سخن آخر

برای مواقعی که عجله دارید می توانید سبزی کوکو را از قبل فریز کنید تا سریع تر کوکو سبزی تان حاضر شود. در قسمت بالا تمامی مراحل فریز کردن سبزی را به همراه نکات لازم توضیح داده ایم. با استفاده از نکات بالا می توانید سبزی مخصوص کوکو را بدون آن که خراب شود، فریز کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *