رضیم
رضیم
طرز تهیه ساندویچ صبحانه

موارد لازم + طرز تهیه

از جمله فست فودهایی که بسیار مورد استفاده و مصرف عموم مردم است ، “ساندویچ ” است که به دلیل مصرف راحت و بدون ظرف بودنش مور د استقبال بسیار قرار می گیرد. ساندویچ ها انواع مختلف دارند. و ما در این جا سعی بر دادن دستور و طرز تهیه ساندویچ صبحانه با ژامبون و تخم مرغ و پنیر گودا، را داریم ، که نان آن با کره تست می شود که طعم خوبی به ساندویچ می دهد. این ساندویچ علاوه بر یک صبحانه شیک و زیبا می تواند بعد از گریل کردن به ابعاد کوچک تقسیم نمود و با زیتونی که توسط خلال دندان روی آن ثابت شده است ، به عنوان فینگر فود در مهمانی ها مورد استفاده قرار بگیرد.

مواد لازم برای ۲ نفر

تخم مرغ ۲ عدد

ژامبون ۲ ورق

شیر ½ پیمانه

خامه صبحانه ۱ قاشق غذاخوری

پنیر خامه ای ۱ قاشق غذاخوری

پنیر گودا ۲ ورق

نان سبوس دار ۲ عدد

کره ۲۰ گرم

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

دستور پخت ساندویچ صبحانه

مرحله اول

تخم مرغ ها را در این رو ش باید در کاسه ای شکاند و خامه و شیر و نمک و فلفل سیاه را به آن افزود و خوب باید با هم مخلوط شوند . و پس از مخلوط نمودن ، باید تابه ای را انتخاب نمود و مواد را درون آن ریخت و بر روی حرارت گذاشت.

مرحله دوم

سپس باید کره را درون آن بیندازیم و پس از آب شدن کره باید مواد تخم مرغی را درون تابه ریخت و به طور مداوم باید هم زد تا کاملا آماده و پخته شود. سپس دو طرف نان تست را کره باید مالید و در تابه ای جداگانه باید دو طرف نان تست را برشته نمود و در انتها مواد تخم مرغی را بر روی نان می گذاریم.

مرحله سوم

سپس ژامبون ها را مقداری سرخ نموده و بر و روی تخم مرغ ها می گذاریم. و سپس یک لایه پنیر گودا و دوباره تخم مرغ ها را قرار می دهیم. و بر روی طرفی از نان پنیر خامه ای می کشیم و روی ساندویچ قرار می دهیم. و همچنین می توان ساندویچ ها را گریل یا به همان شکل ساده میل نمود.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه ساندویچ صبحانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی