رضیم
رضیم
طرز تهیه ساندویچ مرغ با دیپ اسفناج

موارد لازم + طرز تهیه

خوب است بدانید که مرغ دیپ اسفناج یک نوع مرغ شکم پر به شمار می رود که از سینه مرغ بای طبخ آن استفاده می شود. در این غذا داخل سینه را دیپ اسفناج و پنیر پیتزا می ریزند. به علاوه شما می توانید با این غذا ساندویچ پنیری تخم مرغ هم آماده کنید و میل بفرمایید. همچنین قادر می باشید تا قطعات سینه را کوچک تر کرده و همچون فینگر فود در مجالس به کار ببرید. از سوی دیگر ساندویچ این غذا هم به آسانی درست می شود و جهت زیبا کردن و پر کردن سفره و میز مهمانی به کار برده می شود. علاوه بر این شما می توانید این غذا را به عنوان یک صبحانه خوشمزه هم میل نمایید. ما در این مطلب سعی کردیم تا چگونگی درست کردن و تهیه کامل و گام به گام این غذای لذیذ یعنی مرغ با دیپ اسفناج را در سایت آموزشی رضیم به شما عزیزان بیاموزیم. در نتیجه با ما همراه باشید و دستور تهیه این غذا را تا انتها دنبال کنید.

مواد لازم برای دیپ اسفناج

پنیر خامه ای ۱ قاشق غذاخوری

سس مایونز ۱ قاشق غذا خوری

اسفناج خرد شده ۱ مشت

سیر ۱ حبه

مواد لازم برای طعم دار کردن مرغ

سینه مرغ بدون استخوان ۱ عدد

روغن زیتون ۲ قاشق غذا خوری

پاپریکا ۱ قاشق چای خوری

پودر سیر ۱ قاشق چای خوری

نمک و فلفل سیاه نصف قاشق چای خوری

مواد لازم تست پنیری

نان تست ۲ عدد

تخم مرغ ۳ عدد

پنیر پیتزا ۲ قاشق غذا خوری

گوجه ۲ اسلایس

ژامبون مرغ ۱ ورق

پنیر گودا ۳ ورق

نمک و فلفل سیاه یک سوم قاشق چای خوری

نحوه و دستور پخت مرغ با دیپ اسفناج

گام اول

در ابتدا جهت درست کردن مرغ لذیذ با دیپ اسفناج می بایست مواد دیپ یعنی مواد داخل مرغ را تهیه کنید. جهت انجام این کار، یک ظرف مناسب انتخاب نمایید و سس مایونز را درون آن بریزید. در ادامه پنیر خامه ای را نیز بیفزایید و به خوبی ترکیب کنید تا مواد کاملا یکنواخت شوند.

گام دوم

در این مرحله اسفناج خرد شده را به مواد دیگر درون ظرف بیفزایید. سپس سیر را نیز له کنید و به مواد دیگر بیفزایید و با هم ترکیب نماییید تا یکنواخت شوند. این مواد تهیه شده را کنار بگذارید و به سراغ مراحل بعدی بروید. سپس میان سینه مرغ را به شکل جیب ببرید به صورتی که سمت دیگر آن بریده نشود.

گام سوم

اکنون پودر سیر و پاپریکا و نمک و فلفل سیاه را به همه ی بخش های مرغ بزنید و آن را کاملا طعم دار کنید. سپس اندکی روغن زیتون نیز روی آن بریزید و ماساژ دهید تا مرغ ها خوب طعم دار شوند. در این قسمت داخل مرغ را پر از دیپ اسفناج نمایید. شما باید پنیر پیتزا را نیز درون آن بگذارید.

گام چهارم

در این گام یک ظرف مختص به فر انتخاب کنید و سینه پر شده را داخل آن بگذارید. اکنون سینی را درون فر با دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد به اندازه نیم ساعت قرار دهید تا کاملا بپزد و برشته شود. جهت تهیه کردن تست پنیری هم یک ظرف انتخاب کرده و تخم مرغ ها را داخل آن بشکنید.

گام پنجم

حال شما باید تخم مرغ ها را خوب مخلوط کنید تا به طور کامل یکنواخت شوند. پس از آن به تخم مرغ ها اندکی نمک و فلفل بیفزایید و باز ترکیب کنید. پس از آن نیز لبه های خشک شده نان تست ها را ببرید. در ادامه یک تابه مناسب انتخاب کرده و روی شعله اجاق قرار دهید.

گام ششم

در این گام اندکی روغن زیتون درون تابه بریزید و تخم مرغ ها را داخل آن بیندازید. پس از آن نیز نان ها را داخل تخم مرغ بگذارید. صبر کنید تا تخم مرغ ها کمی خود را بگیرند، سپس نان را برگردانید تا سمت دیگرش نیز سرخ شود.

گام هفتم

در نهایت لبه های بیرون زده تخم مرغ را روی نان برگردانید و به میزان سلیقه خود پنیر ورقه ای گودا و ژامبون مرغ و گوجه برش خورده روی تخم مرغ قرار دهید و سپس نان ها را روی هم بر گردانید و به شکل مثلثی آن ها را ببرید. اکنون غذای شما آماده است و می توانید آن را میل کنید. ازینکه تا اینجا همراه ما بودید سپاسگزاریم.

 

نظر خود را بیان کنید

3 دیدگاه برای طرز تهیه ساندویچ مرغ با دیپ اسفناج

  1. نیلا (خریدار محصول)

    میتونیم توی سایت شما دستورپخت بنویسیم؟ 🥰 🙂 😉 😋

  2. چکاو (خریدار محصول)

    چه خوبه ???? ???????? ???? ????????

  3. سپیده گل (خریدار محصول)

    خیلی عالی بود????????????????

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی