رضیم
رضیم
چه چیزی پیتزا را خوشمزه میکند ؟ ( 2 نکته ساده)

چه چیزی پیتزا را خوشمزه میکند ؟ ( 2 نکته ساده)

چه چیزی پیتزا را خوشمزه میکند ؟

برای تهیه پیتزا خوشمزه باید نکات خاصی را در نظر بگیرید. این غذا یکی از غذاهای محبوب به شمار می‌ رود که با به کار بردن مواد غذایی متفاوت، خوشمزه تر خواهد شد. پیش از اینکه مواد مدنظرتان را روی این خمیر بریزید باید روی خمیر را با سس به خوبی بپوشانید. جهت خوشمزه تر شدن این غذا باید سس را خودتان تهیه کنید. جهت تهیه سس می توانید گوجه فرنگی را پوره نمایید و با ادویه های متفاوت مانند پودر سیر و فلفل ترکیب نمایید.همراه سایت آموزش آشپزی رضیم باشید

خوشمزه تر کردن پیتزا سبزیجات و کالباس و سوسیس

در صورتی که می خواهید پیتزا سبزیجات را بپزید باید تمامی مواد را پیش از اینکه روی خمیر بریزید تا حدودی آنها را تفت دهید. دقت داشته باشید که اضافه کردن قارچ خام به این غذا موجب بد مزه تر شدن آن می گردد. زمانی که از قارچ خام استفاده می ‌نمایید حرارت فر موجب آب انداختن قارچ خواهد شد. این مسئله طعم بدی به غذای شما می دهد. برای جلوگیری کردن از این مشکل باید قارچ ها را خرد کنید و مقدار کمی به آنها آبلیمو بزنید. اضافه نمودن آبلیمو از سیاه شدن قارچ می تواند جلوگیری نماید.

اگر می خواهید در پیتزا خانگی خود از کالباس و سوسیس استفاده نمایید قبل از اینکه آنها را روی خمیر بریزید باید مقداری آنها را تفت دهید. دقت داشته باشید که سوسیس و کالباس باید دارای نشانه وزارت بهداشت باشند. برای اینکه از استاندارد بودن سوسیس و کالباس اطمینان داشته باشید می ‌توانید از بین برندهای معتبر آنها را خریداری نمایید .

پنیر مهمترین اصل خوشمزه شدن پیتزا

راز خوشمزگی پیتزا در پنیر آن نهفته می باشد. برای انتخاب پنیر این غذا باید مدل های متفاوت پنیر را به خوبی بشناسید. پنیر را از درون فریزر خارج نمایید تا مقداری نرم گردد. این اقدام موجب می‌ شود که پنیر در زمان مناسب آب شود و غذای شما نرم و لطیف گردد. خمیر این غذا به طور معمول خشک می گردد. جهت جلوگیری کردن از خشک شدن بهتر است که خودتان خمیر را آماده نمایید. زمان آماده سازی خمیر باید مقدار مناسبی آب استفاده نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی