رضیم
شماره دستور پخت: 3591
رضیم
طرز تهیه املت گوجه پنیری

موارد لازم + طرز تهیه

همانطور که میدانید املت غذایی است که به عنوان صبحانه و شام در تمام دنیا طرفدار داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین املت ها با توجه به نوع موادی که درون آن ها وجود دارد، انواع گوناگونی دارند. ما در این مطلب سعی داریم تا املت گوجه پنیری را به شما عزیزان بیاموزیم. در این نوع املت با توجه به اینکه تخم مرغ داخل گوجه می باشد و در فر پخته می شود و چون از لحاظ ظاهری خوب می باشد می تواند همچون پیش غذا در مهمانی ها یا مثل یک صبحانه خیلی خوب در رستوران ها در منو در نظر گرفته شود. با ما همراه باشید تا دستور طبخ این غذا را بیاموزید.

مواد لازم برای ۳ نفر

گوجه فرنگی ۳ عدد

زرده تخم مرغ ۶ عدد

پنیر پیتزا ۶۰ گرم

سبزیجات معطر (اختیاری) ۲ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

نحوه و دستور تهیه املت گوجه پنیری

گام اول

در ابتدا جهت درست کردن املت لذیذ و مجلسی تک نفره می بایست گوجه فرنگی ها را به دو نیم مساوی تقسیم کرده و درون آن را کاملا با قاشق خالی نمایید. پس از آن نیز از زیر گوجه فرنگی های خالی شده هم یک لایه نازک برش بزنید تا داخل ظرف خم نشود و صاف باشد.

گام دوم

اکنون می بایست سینی فر را با کمی روغن مایع چرب پرب نمایید و بعد از آن گوجه فرنگی ها را داخل سینی فر مرتب بچینید. حال باید زرده های تخم مرغ را از سفیده جدا نمایید و هر زرده را داخل هر نصف گوجه فرنگی به آزامی بریزید.

گام سوم

در این گام باید اندکی نمک و ادویه های مورد علاقه خود را بر زرده تخم مرغ اضافه نمایید. پس از آن نیز پنیر پیتزا را داخل هر گوجه روی زرده تخم مرغ بگذارید. همچنین شما می توانید در اینجا به سلیقه خود اندکی فلفل سبز و انواع سبزیجات نیز روی هر گوجه قرار دهید.

گام چهارم

در پایان فر را به اندازه ۱۹۰ درجه سانتی گراد به مدت ده دقیقه روشن نمایید تا داغ شود. سپس می بایست تا سینی فر را داخل فر بگذارید تا املت ها در زمان یک ربع تا بیست دقیقه داخل فر به خوبی پخته شوند. اینک املت پنیری شما حاضر است و می توانید آن را میل نمایید. ازینکه تا اینجا همراه ما بودید سپاسگزاریم.

 

نظر خود را بیان کنید

2 دیدگاه برای طرز تهیه املت گوجه پنیری

  1. خوشه (خریدار محصول)

    خیلی طرز تهیه راحتیه 👌🏻 😉

  2. برزآفرید

    رخ عکسو ببین????????????

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی