رضیم
رضیم
طرز تهیه املت قارچ و‌ سوسیس

موارد لازم + طرز تهیه

همانگونه که می دانید یکی از گونه های غذاهای لذیذ و ساده املت قارچ و‌ سوسیس می باشد. این غذا یکی از انواع غذاهای بین المللی نیز محسوب می شود. ما در این مطلب سعی کردیم تا چگونگی درست کردن و پختن کامل و گام به گام این غذای لذیذ یعنی املت قارچ و‌ سوسیس را در سایت آموزشی رضیم به شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین با ما همراه باشید و دستور پخت این غذا را تا انتها دنبال کنید.

مواد لازم برای ۴ نفر

قارچ ۷ عدد

تخم مرغ ۴ عدد

سوسیس ۲ عدد

پنیر ورقه ای ۴ ورق

فلفل دلمه ای ۱ عدد

رب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذاخوری

نمک، فلفل سیاه و آویشن به مقدار کافی

روغن مایع، پولبیبر و پودر سیر به مقدار کافی

نحوه و دستور پخت غذا املت قارچ و‌ سوسیس

گام اول

در ابتدا نیاز دارید تا جهت پخت املت قارچ و سوسیس لذیذ، قارچ و سوسیس از قبل تهیه شده را به شکل ورقه ورقه بریده و در ظرفی جداگانه نگه دارید. پس از آن نیز فلفل دلمه ای را به شکل خیلی ریز خرد کنید و آن را نیز کنار بگذارید. اکنون یک تابه متوسط را روی شعله اجاق گاز بگذارید.

گام دوم

در این مرحله به اندازه دلخواه خود کمی روغن مایع داخل تابه مورد نظر خود بریزید و بگذارید تا روغن به میزان مناسبی داغ شود. پس از آن نیز سوسیس های ورقه ای از قبل آماده را داخل تابه بریزید و آن ها را سرخ کنید. سپس قارچ های بریده شده درون تابه بریزید و تفت دهید.

گام سوم

اکنون شعله اجاق را زیاد کنید و کاملا مواد را تفت بدهید تا قارچ ها نیز سرخ شده و آبشان تبخیر شود. پس از آن فلفل دلمه ای نگینی شده را درون تابه بریزید و باز هم تفت دهید تا زمانی که بوی خامی فلفل دلمه ای رفته و قشنگ سرخ و تفت داده شود.

گام چهارم

این مرحله مختص به افزودن رب گوجه فرنگی به تابه و مواد موجود می باشد. رب را که اضافه کردید اجازه دهید تا تفت خورده و بوی خامی آن گرفته شود. اکنون می توانید تخم مرغ ها را داخل یک کاسه بریزید و پس از آن نیز به مقدار دلخواه خود کمی نمک، فلفل سیاه، آویشن، پولبیبر و پودر سیر به تخم مرغ ها اضافه کنید.

گام پنجم

در این زمان می بایست تخم مرغ ها را به خوبی با هم مخلوط کنید تا موادی که اضافه کردید با تخم مرغ ترکیب شود. اکنون می توانید تخم مرغ هم زده شده را درون تابه بریزید. صبر کنید تا تخم مرغ پخته شود و پس از آن نیز ورقه های پنیر را به میزان دلخواه خود داخل تابه روی املت قرار دهید و شعله اجاق را کم کنید.

گام ششم

در پایان نیز درب تابه را روی آن بگذارید تا ورقه های پنیر به خوبی بر روی املت آب شوند. هنگامی که ورقه های پنیر آب شدند، می توانید تابه را از از اجاق بردارید و آماده سرو کنید. شما می توانید این املت قارچ و سوسیس را به همراه نان سنگک، نان لواش و یا هر نوع نان دیگری که تمایل دارید میل کنید. ازینکه با ما همراه بودید سپاسگذاریم.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه املت قارچ و‌ سوسیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی