رضیم
شماره دستور پخت: 13357
رضیم
طرز تهیه اسکالوپ مرغ

موارد لازم + طرز تهیه

مردمان ایتالیا اعتقاد دارند که با وجودی که کشور آن ها به پیتزا و پاستا بسیار معروف می باشد، اما وقتی طعم و عطر یک غذای کاملا ایتالیایی را می ‌شود امتحان و مزه کرد که به دنبال غذاهای کم ‌تر شناخته شده برویم. مانند اسکالوپ مرغ که نه فقط بسرعت و به راحتی تهیه می‌ گردد، بلکه ما می توانیم به سلیقه خودمان، کاملا مواد داخلش را تغییر دهیم. مرغی که در تهیه اسکالوپ بکار رفته خشک نمی باشد ولی کاملا ترد می باشد و می شود با سس لیمو طعم خیلی عالی به آن داد. در کل باید بگوییم که اسکالوپ مرغ، مجموعه ای از طعم های فوق العاده ای می باشد که کاملا ساده تهیه می‌ گردد. برای یادگیری کل آموزش و دیدن تمام مراحل پخت این غذا سایت آموزشی رضیم را دنبال نمایید.

مواد لازم اسکالوپ مرغ

ران مرغ ۵ تا ۶ عدد

پیاز ۱ عدد

ماست ۱ پیمانه

سس مایونز ۱ قاشق غذا خوری

فلفل دلمه سبز ۱ عدد

نمک و فلفل به میزان لازم

آبلیمو ۲ قاشق غذا خوری

پودر سوخاری ۱ پیمانه

آرد سفید نصف پیمانه

تخم مرغ ۲ عدد

طرز تهیه اسکالوپ مرغ

  1. برای تهیه نمودن اسکالوپ خوشمزه و مخصوص با مرغ ما باید اول، پیاز را کاملا بشوییم و پوستش را جدا نماییم. بعد پیاز را یک دست به شکل حقه حلقه نازک و کاملا یکدست برش بزنیم و به آن نمک و آبلیمو می زنیم و کاملا چنگ می زنیم.
  2. در ادامه باید به موادمان، سس مایونز به همراه ماست و فلفل دلمه ای ورقه ایی شده نازک اضافه نماییم و اگر خواستیم می ‌شود زعفران هم به مواد اضافه کرد بعد ران مرغ ها را به صورت کتلت دسته دار شکل می دهیم.
  3. به این شکل که اول گوشت ران را باید از سر استخوان جدا نماییم ولی انتهایش را نباید جدا کنیم و روی استخوان گوشت را بر می گردانیم جوری که استخوان کامل رویت گردد ولی سر آن به گوشت ران وصل باشد.
  4. در ادامه ران ها را به مدت شش تا دوازده ساعت در ظرفی که حاوی مواد آماده شده است قرار می دهیم. بعد باید مرغ ها را از مواد جدا نموده و بعد با رعایت ترتیب ابتدا در آرد سفید، سپس در تخم مرغ که زده شده می باشد و سپس در پودر سوخاری غلت دهیم و در ادامه در روغن سرخ نماییم. سپس باید مرغ های سرخ شده را در ظرف مناسب قرار دهیم.
  5. می شود مرغ ها را با سبزیجاتی سرخ شده هستند یا به صورت کبابی استفاده می شوند تزیین کرد و بصورت دور چین استفاده نمود. بعد آن را با نان یا سبزی سرو کرد. چون مرغ ها در سبزیجات قرار داده شده اند، طعم و بوی خیلی خوبی دارند و انواع طعم ها را می شود در آن حس کرد.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه اسکالوپ مرغ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی