رضیم
رضیم
طرز تهیه کتلت کدو سبز لهستانی

موارد لازم + طرز تهیه

یکی از غذا های عالی و لذیذ کتلت کدو سبز است، برای مشاهده کل آموزش و مراحل تهیه کتلت کدو سبز لهستانی، سایت آموزشی رضیم را دنبال نمایید.

مواد لازم برای ۴ نفر

کدو سبز ۴ عدد متوسط

پودر نان سوخاری ⅔ لیوان

پنیر سفید ۱۰۰ گرم

شوید خشک ۲ قاشق سوپخوری

تخم مرغ ۱ عدد

پودر سوخاری ۱ لیوان

آرد گندم در صورت نیاز

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

زردچوبه و روغن به مقدار کافی

طرز تهیه کتلت کدو سبز لهستانی

  1. در مرحله اول بایدپوست کدوها را جدا نماییم و بعد آن ها را رنده و داخل یک بشقاب گذاریم. سپس مقداری نمک به صورت کامل روی کدوهای رنده شده می پاشیم تا آبش جدا شود.
  2. وقتی کدوهای رنده شده کاملا آب انداختند، بعد آن ها را با دست می فشاریم و آب اضافی شان را کاملا جدا و دور می ریزیم. سپس کدو سبز را درون یک کاسه بزرگ و جادار قرار می دهیم.
  3. سپس پودر سوخاری را با شوید خشک، تخم مرغ و مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به کاسه می افزاییم، بعد مواد را به خوبی هم می زنیم تا کاملا ترکیب گردند و غلظتی شبیه به مایه کتلت پدید آید.
  4. در این مرحله، پنیر را می افزاییم و به آرامی هم می زنیم تا پنیر با مایه کتلت مخلوط گردد. بعد از اضافه نمودن پنیر اگر متوجه شدیم که مایه کتلت خیلی چسبناک گردیده است، مقداری آرد گندم می افزاییم و هم می زنیم.
  5. سپس یک ماهی تابه مناسب بر روی حرارت می گذاریم، بعد کمی روغن اضافه نموده و منتظر می مانیم تا روغن به خوبی داغ گردد. سپس به اندازه یک نارنگی از مایه کتلت برداشته و آن را در کف دستمان به صورت گرد شکل می دهیم.
  6. بعد کتلت ها را داخل روغن داغ می گذاریم تا سرخ گردند. وقتی یک طرف کتلت ها سرخ شدند، آن ها را بر عکس می نماییم تا سمت دیگرشان نیز سرخ گردد. در مرحله آخر، این کتلت لذیذ و خوشمزه را با گوجه فرنگی، خیارشور و نان سرو می نماییم.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه کتلت کدو سبز لهستانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی