رضیم
رضیم
طرز تهیه کوکو سیب زمینی پنیری

موارد لازم + طرز تهیه

یکی از خوش طعم ترین غذاهای بین المللی، کوکو سیب زمینی پنیری است که هم می تواند غذا باشد و هم برای پیش غذا مناسب است، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با سایت آموزشی رضیم همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

سیب زمینی آبپز ۶ عدد متوسط

پنیر پیتزا ۲ لیوان

تخم مرغ ۱ عدد

کره ۳ قاشق غذاخوری

آرد سیفد حدودا ½ لیوان

پیازچه ۲ قاشق غذاخوری

آرد سوخاری ½ لیوان

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

زردچوبه و روغن به مقدار کافی

دستور پخت کوکو سیب زمینی پنیری

مرحله اول

برای تهیه کوکو سیب زمینی پنیری ،ابتدا سیب زمینی ها را شسته و آب پز می کنیم. سپس سیب زمینی آب پز را با رنده ریز در یک کاسه بزرگ رنده می کنیم. در ادامه یک سری از مواد شامل کره به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه را به کاسه سیب زمینی اضافه می کنیم.

مرحله دوم

سپس باید مواد را به خوبی ترکیب کنیم تا بافتی شبیه به پوره سیب زمینی پیدا کند. قدم بعدی ریز کردن پیازچه ها است، سپس پیازچه ها را به همراه پنیر پیتزا، آرد سفید و تخم مرغ به کاسه سیب زمینی اضافه می کنیم و با هم ترکیب می کنیم.

مرحله سوم

چنانچه پس از مخلوط کردن کامل مواد، مایه کوکو شل بود باید مقدار بیشتری آرد اضافه کنیم تا زمانی که مایه کوکو منسجم شود و شل نباشد. در ادامه جهت سرخ کردن آرد سوخاری را داخل یک کاسه مناسب می ریزیم و برای استفاده راحت تر کاسه را جلوی دستمان قرار می دهیم.

مرحله چهارم

برای سرخ کردن، یک تابه مناسب حاوی مقداری روغن را روی حرارت قرار می دهیم. پس از داغ شدن کامل روغن، از مایه کوکو به اندازه یک گردو با دست برداشته و با دست آنرا مانند کتلت شکل می دهیم یا با قاشق از مواد بر میداریم و در روغن داغ می اندازیم.

مرحله پنجم

اجازه دهید تا یک سمت کوکو کاملا سرخ شود، سپس آن را بر می گردانیم تا سمت دیگرش نیز سرخ شود. حالا کوکوهای اماده شده را به صورت داغ در ظرف مورد نظرمان چیده و تزیین میکنیک و به همراه نان سرو می کنیم.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه کوکو سیب زمینی پنیری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی