رضیم
رضیم
چرا کوکو سیب زمینی میچسبه ( 2 نکته ساده)

چرا کوکو سیب زمینی میچسبه ( 2 نکته ساده)

چرا کوکو سیب زمینی میچسبه

کوکو سیب زمینی غذایی است بسیار ساده و خوشمزه که تهیه کردن این غذا زمان بسیار کمی می برد و یکی از بهترین گزینه ها برای نهار و شام است. بسیاری از افراد در حین پخت کوکو با مشکل چسبیدن کوکو به تابه مواجه می شوند. برای این که کوکوی تان نچسبد باید نکاتی را در حین پخت رعایت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا برای شما تمامی این نکات را به صورت کامل توضیح دهیم.همراه سایت آموزش آشپزی رضیم باشید.

نکاتی که باعث نچسبیدن کوکو سیب زمینی می شود

زیاد بودن مقدار تخم مرغ: در صورتی که تخم مرغ مایه کوکو زیاد باشد، باعث می شود تا کوکو به تابه نچسبد. در صورتی که کوکو به تابه می چسبد، باید مقدار تخم مرغ آن را زیاد کنید.

اضافه کردن آرد: در صورتی که کوکو به تابه می چسبد، مقداری آرد را به مواد کوکو اضافه کنید تا کوکو به تابه نچسبد. با اضافه کردن مقداری آرد نخودچی دیگر کوکو به تابه نمی چسبد و در حین برگرداندن کوکو با مشکل چسبیدن کوکو به تابه مواجه نمی شوید.

اندازه بودن مقدار روغن: در صورتی که مقدار روغن کم باشد، باعث می شود کوکو به تابه بچسبد. بنابراین باید مقدار روغنی که برای سرخ کردن کوکو سیب زمینی داخل تابه می ریزید، زیاد باشد تا در حین پخت کوکو نچسبد.

داغ بودن روغن: بعد از ریختن روغن داخل ماهیتابه باید تابه را به روی حرارت قرار دهید تا کاملا داغ شود، سپس مایه کوکو را به مواد اضافه کنید. در صورتی که روغن داغ باشد، کوکو شما دیگر به تابه نمی چسبد و شکل و ظاهر کوکو بهم نمی ریزد. همچنین موقع برگرداندن کوکو با مشکل مواجه نمی شوید.

کلام آخر

کوکو سیب زمینی یک وعده غذایی بسیار مناسب است. بسیاری از افراد در حین پخت کوکو هایشان می چسبد. برای این که کوکو هایتان دیگر نچسبد باید نکاتی را رعایت کنید. تمامی این نکات را در قسمت بالا به صورت کامل توضیح داده ایم. با استفاده از این نکات می توانید کوکو هایی بسیار خوشمزه بدون آن که به تابه بچسبد درست کنید و نوش جان کنید.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *