رضیم
رضیم
آیا میشود پیراشکی را در فر پخت ؟ ( 2 نکته ساده)

آیا میشود پیراشکی را در فر پخت ؟( 2 نکته ساده)

آیا میشود پیراشکی را در فر پخت ؟

برای بسیاری از افراد شاید این پرسش به وجود آید که آیا می توانیم پیراشکی را در فر بپزیم. در پاسخ باید بگوییم که بله امکان پخت این غذا درون فر وجود دارد. این غذا یکی از غذاهای خوشمزه می باشد که سال های زیادی در کشور ایران طرفداران زیادی دارد. این غذا را بر اساس نوع خمیر می توانید در فر بپزید و در روغن سرخ کنید. دستور پخت این غذا را باید بدانید تا بتوانید آن را درون فر بپزید.همراه سایت آموزش آشپزی رضیم باشید.

روش پخت غذا درون فر

اگر می خواهید برای پخت پیراشکی اقدام کنید و آن را درون فر قرار دهید باید مقدار مواد غذا را به درستی تعیین نمایید. خمیر پیتزا، گوشت چرخ کرده، قارچ، پیاز، ذرت کنسروی، فلفل دلمه ای، زرده تخم مرغ، ادویه کاری، زردچوبه و … به عنوان مهم ‌ترین مواد پخت این غذا شناخته می شوند. در ابتدا باید پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و در مقداری روغن سرخ نمایید تا رنگ پیاز طلایی گردد. پس از آن گوشت چرخ کرده را به مواد اضافه کنید و یک بار دیگر پیاز را تفت دهید و. آخر می توانید ادویه ها را اضافه نمایید. زمانی که ادویه ها با گوشت و پیاز به طور کامل تفت خوردند می‌ توانید فلفل دلمه ای خرد شده و همچنین قارچ را اضافه نمایید. بعد از تفت دادن فلفل دلمه و قارچ نیاز است که ذرت کنسروی و رب گوجه فرنگی را اضافه کنید.

آماده سازی پیراشکی درون فر

بعد از اینکه مواد را تفت دادید مایع داخل پیراشکی آماده می شود. می توانید مواد را از روی حرارت بردارید و در کنار بگذارید. روی میز کار آشپزخانه تان آرد بپاشید و خمیر پیتزا را باز کنید. با مقدار مناسبی از مایه خمیر را در یک سمت خمیر بگذارید و روی آن را بپیچانید. داخل قالب فر را با کاغذ روغنی چرب شده به خوبی بپوشانید. سپس غذا را روی کاغذ روغنی قرار دهید. روی غذا را بپوشانید و اجازه دهید حدود ۳۰ دقیقه استراحت کند. پس از آن خمیر غذا به خوبی پف می کند و بهتر می شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی