رضیم
رضیم
پطرز تهیه پنکیک داچ بیبی (سوسیس)

موارد لازم + طرز تهیه

در میان انواع صبحانه پنکیک یکی از موردهای جذاب می باشد. انواع فراوان پنکیک ها و گوناگونی ای که در دیزاین و سرو آن می توان بوجود آورد، پنکیک را یک صبحانه جذاب و مقوی برای کودکان و بزرگسالان مبدل کرده که نمی توان آن را کنار گذاشت. به خصوص اگر این پنکیک از نوع آلمانی باشد. پنکیک آلمانی یا همان داچ سی در مقایسه با انواع پنکیک ضخامت و وزن کمتری دارد و با استفاده از شیر، تخم مرغ، وانیل و آرد درست می شود. این پنکیک به دو صورت شیرین و شور سرو می گردد. در این طرز طبخ سوسیس و قارچ مورد استفاده قرار گرفته شده است. برای اینکه شیرین سرو شود می توان از خامه، مربا، عسل یا نوتلا بهره گرفت. برای دیدن آموزش جامع و گام به گام طریقه تهیه داچ بیبی با سایت آموزشی رضیم همراه باشید.

مواد لازم پنکیک داچ بیبی

آرد نصف لیوان

نمک ۱ پنس

تخم مرغ ۳ عدد

شیر سه چهارم لیوان

کره ۲۰ گرم

مواد رویه

سوسیس انگشتی به مقدار لازم

قارچ به مقدار لازم

کره به مقدار لازم

طریقه تهیه پنکیک داچ بیبی

گام نخست:

برای آماده کردن این پنکیک به شیوه آلمانی نخست ماهیتابه ای برداشته و با اندکی کره روی حرارت می گذاریم تا کره ذوب گردد. سپس سوسیس و قارچ انگشتی را به صورت کامل با کره طبخ داده اندکی که تفت داده شد و رنگ آن تغییر کرد کفایت می کند.

گام دوم:

بعد یک ظرف برداشته و تخم مرغ ها را 5 دقیقه بوسیله همزن هم میزنیم تا پرحجم و کرمی رنگ شود. زمانی که تخم مرغ ها کرمی شد نمک، آرد و شیر را اضافه می نماییم و بعد آرد را آهسته آهسته می افزاییم.

گام سوم:

بعد خوب مخلوط می کنیم تا وقتی مواد غلیظ گردد. سپس کره را در ظرف فر ذوب می کنیم. بعد ماده پنکیک را می افزاییم و در زمان یک ربع در فر با دمای 200 درجه سانتیگراد می گذاریم.

گام چهارم:

پس از طبخ پنکیک را از ظرف بیرون آورده یا درون آن ظرف سرو می نماییم. روی پنکیک را قارچ و سوسیس سرخ شده میریزیم و سرو می نماییم. در صورتی که برای صبحانه بخواهیم استفاده کنیم در عوض قارچ و سوسیس مربا، نوتلا و عسل استفاده می کنیم.

 

نظر خود را بیان کنید

2 دیدگاه برای پطرز تهیه پنکیک داچ بیبی (سوسیس)

  1. قائد

    معلومه خیلی خوش طعمه

  2. نازمهر (خریدار محصول)

    بی نظیرهههه🥰😋🤩

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی