رضیم
رضیم
طرز تهیه کورن داگ پنیری

موارد لازم + طرز تهیه

کتلت غذایی بسیار لذیذ است که از ترکیب گوشت چرخ کرده و سبزیجات مختلف تهیه می گردد. پس از ترکیب مواد و سبزیجات خرد شده، کتلت ها را در روغن سرخ می کنند و با گوجه فرنگی، ترشی، خیارشور و انواع نان سرو می کنند. یکی از انواع کتلت ها، کتلت حبوبات می باشد که بدون گوشت و فقط با حبوبات درست می شود. حبوبات برای رشد و سلامتی مفید هستند، بنابراین می توان این کتلت را به جای پروتئین گوشت مصرف کرد. تهیه و سرو این غذا بسیار راحت است. برای دیدن آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کتلت حبوبات با ما بمانید.

مواد لازم برای ۳ نفر

سوسیس آلمانی ۳ عدد

آرد سفید ۵ قاشق غذاخوری

آرد ذرت ۳ قاشق غذاخوری

تخم مرغ ۱ عدد

شیر ۱ فنجان

پنیر پیتزا به مقدار کافی

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

پودر آویشن و پاپریکا به مقدار کافی

طرز تهیه کتلت حبوبات

مرحله اول

ابتدا نخود، لوبیا و ماش را به صورت جدا از هم می شوییم و از شب قبل هر کدام را با آب ولرم خیس می کنیم تا نفخ آن رفع گردد. نخودها را با آب خود داخل قابلمه ریخته و می پزیم.

مرحله دوم

در این مرحله حبوبات و ماش را جداگانه با آب تازه داخل قابلمه می ریزیم و روی حرارت متوسط می پزیم. بعد جعفری را شسته و به قطعات کوچک خرد می نماییم. بعد از پخت، حبوبات را آبکش نموده و در غذاساز می ریزیم.

مرحله سوم

پیاز و جعفری رنده شده و آب گرفته شده را افزوده و در نهایت ادویه، نمک و تخم مرغ را به آن افزوده و هم می زنیم و پوره نموده تا یکدست شود. سپس مقداری روغن در تابه ریخته و روی حرارت قرار می دهیم تا داغ گردد.

مرحله چهارم

در مرحله ی آخر کتلت ها را به شکل دلخواه برش می دهیم و سرخ می نماییم. پس از پخته شدن یک طرف کتلت، آن را برعکس کرده و طرف دیگر را می پذیم و در ظرف دلخواه خود با خلال های گوجه فرنگی و جعفری تازه و نان سرو می نماییم.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه کورن داگ پنیری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی