رضیم
شماره دستور پخت: 3752
رضیم
طرز تهیه کیوسکی مرغ

موارد لازم + طرز تهیه

غذاهای فست فود که به راحتی و سرعت تهیه میشوند طرفداران زیادی در بین مردم به ویژه کودکان و نوجوانان دارند. یکی از این غذاهای فست فود که به راحتی تهیه میشود و در عین اینکه سرخ نشده و در فر تهیه میشود دارای موادی مغذری از جمله اسفناج نیز میباشد و میتوان از آن به عنوان فینگر فود در مراسمها و جشنهای خاص استفاده کرد، کیوسکی مرغ میباشد. برای آشنایی با رروش تهیه این غذای خوشمزه با ما در سایت رضیم همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

تخم مرغ ۱ عدد

فیله مرغ ۸ تکه

اسفناج خرد شده ۱ لیوان

پیاز ۱ عدد کوچک

سیر ۲ حبه

کره ۵۰ گرم

پنیر ۱ قاشق غذا خوری

پودر سوخاری به مقدار لازم

طرز تهیه کیوسکی مرغ

در ابتدا برای تهیه این غذای ساده و خوشمزه ابتدا پیاز را به صورت ریز خرد کرده یا آن را با رنده درشت رنده میکنیم و در روغنی که داغ شده است تفت میدهیم تا پیاز سبک و طلایی شود. سیر له شده را نیز به پیاز اضافه میکنیم و آن را نیز تفت میدهیم. سپس اسفناجی را که به صورت ساطوری خرد کرده ایم به این مواد اضافه کرده و تفت میدهیم. اسفناجها که پخته شدند ظرف را از روی شعله برداشته و کنار میگذاریم. روی فیله های مرغ را با نمک و فلفل آغشته میکنیم و آنها را میکوبیم تا نازک شوند و این باعث بهتر پخته شدن آنها میشود.

در ظرفی گود کره و پنیر و همچنین مخلوط اسفناج آماده شده را با هم ترکیب میکنیم و هم میزنیم. وقتی این مواد کاملا ترکیب شدند از آنها روی مرغهای فیله میریزیم و آنها را به صورت رول در میاوریم. برای نگه داشتن رول و جلوگیری از باز شدن آن از خلال دندان استفاده میکنیم.

بعد فیله های رول شده را در تخم مرغ میغلتانیم و سپس در آرد سوخاری میغلتانیم و بعد از این کار آنها را به مدت یک ساعت میگذاریم تا استراحت کنند.

بعد از یک ساعت خلالها را در میاوریم و رولها را روی کاغذ روغنی پهنن شده در سینی فر به مدت سی دقیقه در فری که 180 درجه سانتیگراد است قرار میدهیم تا غذای خوشمزه ما آماده شده و آن را سرو میکنیم.

نوش جان

 

 

نظر خود را بیان کنید

1 دیدگاه برای طرز تهیه کیوسکی مرغ

  1. گل بهار (خریدار محصول)

    چه سلیقه ای دارید🤩

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی