رضیم
رضیم
طرز تهیه پاستا پنه آلا

موارد لازم + طرز تهیه

همانگونه که می دانید یکی از گونه های غذاهای لذیذ و ساده ایتالیایی، خوراک پاستا پنه آلا می باشد که این غذای خوشمزه با با مواد اولیه گوناگونی تهیه می شود. ما در این مطلب سعی کردیم تا چگونگی درست کردن و تهیه کامل و گام به گام این غذای لذیذ یعنی خوراک پاستا پنه آلا را در سایت آموزشی رضیم به شما عزیزان بیاموزیم. در نتیجه با ما همراه باشید و دستور تهیه این غذا را تا انتها دنبال کنید.

مواد لازم برای ۴ نفر

پاستا پنه ۱ بسته

رب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذاخوری

ماءالشعیر ½ لیوان

آب جوش ½ لیوان

سیر ۳ حبه

خامه صبحانه ۲ قاشق غذاخوری

پیاز ۱ عدد

پنیر پیتزا به مقدار کافی

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

فلفل قرمز و پودر آویشن به مقدار کافی

نحوه و دستور پخت خوراک پاستا پنه آلا

گام اول

در ابتده جهت پخت غذای خوشمزه پاستا پنه آلا می بایست تا سیر و همچنین پیاز شسته شده را به وسیله یک رنده به صورت خیلی ریز رنده کنید و کنار بگذارید. پس از انجام این کار یک قابلمه متوسط را بر روی شعله متوسط اجاق گاز قرار دهید. در این قسمت می بایست تا میزان مناسبی کره را به قابلمه بیفزایید.

گام دوم

در این مرحله می بایست تا سیر و پیاز رنده شده را به یک تابه بیفزایید و کمی آن ها را سرخ کنید تا پیاز شما به رنگ طلایی شده و بوی سیر نیز رها شود. اکنون می توانید مقدار مناسبی رب گوجه فرنگی را به درون تابه خود بیفزایید و مجددا مواد را ترکیب کرده و تفت دهید تا بوی خامی رب گوجه فرنگی برود.

گام سوم

پس از انجام گام های پیشین می بایست اندکی نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز و پودر آویشن درون قابلمه بیفزایید و بار دیگر کمی مواد را تفت دهید تا ادویه ها سرخ شوند. اکنون می بایست آب جوش را با ماءالشعیر درون قابلمه بریزید و و ترکیب کنید.

گام چهارم

در این گام می توانید پاستا خود را درون قابلمه بریزید. پس از آن نیز درب قابلمه را بگذارید و پاستا را به اندازه ۸ تا ۱۰ دقیقه بپزید تا زمانی که آب درون قابلمه تمام شود. وقتی آن درون قابلمه تبخیر شد آن را از روس اجاق گاز بردارید.

گام پنجم

در نهایت می بایست خامه تهیه شده را به قابلمه بیفزایید و با پاستا به خوبی ترکیب کنید تا کلیه مواد به درستی با هم مخلوط شوند. سپس در این قسمت پنیر پیتزا را درون مواد دیگر ریخته و بار دیگر همه مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا پنیر مورد نظر با حرارت پاستا به خوبی آب شود. اکنون غذای شما حاضر است و می توانید آن را میل کنید. ازینکه تا اینجا با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه پاستا پنه آلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی