رضیم
رضیم
طرز تهیه اسپاگتی سیر و قارچ

موارد لازم + طرز تهیه

همانگونه که می دانید یکی از گونه های غذاهای لذیذ و ایتالیایی، خوراک اسپاگتی سیر و قارچ می باشد. این غذای خوشمزه دارای ترکیبات ساده و گوناگونی است که ما در این مطلب سعی کردیم تا چگونگی درست کردن و پختن کامل و گام به گام این غذای لذیذ یعنی اسپاگتی سیر و قارچ را در سایت آموزشی رضیم به شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین با ما همراه باشید و دستور پخت این غذا را تا انتها دنبال کنید.

مواد لازم برای ۴ نفر

اسپاگتی ۵۰۰ گرم

روغن یا کره ۲ قاشق غذاخوری

قارچ ۵۰۰ گرم

سیر ۵ حبه

پنیر پارمسان ½ لیوان

جعفری ۳ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

نحوه و دستور پخت خوراک اسپاگتی سیر و قارچ

گام اول

در ابتدا نیاز دارید تا جهت پخت خوراک اسپاگتی سیر و قارچ لذیذ، به اندازه نصف یک قابلمه متوسط را از آب پر کنید و سپس آن را بر روی اجاق گاز با شعله زیاد بگذارید تا زمانی که آب به جوش بیاید. پس از به جوش آمدن آب اسپاگتی مورد نظر خود را درون قابلمه بریزید.

گام دوم

در این مرحله باید بگذارید تا اسپاگتی شما به میزان ۱۰ دقیقه در آب جوشیده شده بماند تا کم کم نرم شود. اکنون می بایست تا قارچ در نظر گرفته شده برای این غذا را به حالت ورقه ای ببرید و کنار بگذارید. سپس سیر را نیز به وسیله یک رنده به صورت خیلی ریز رنده کنید و آن را هم کنار بگذارید. پس از انجام این کارها کمی روغن به اندازه دلخواه خود داخل یک تابه از قبل آماده شده بریزید.

گام سوم

پس از انجام مراحل پیشین، اکنون تابه خود را بر روی اجاق گاز با شعله متوسط بگذارید تا اینکه روغن درون تابه به میزان مناسبی گرم شود. سپس قارچ ورقه شده از پیش آماده را درون تابه بریزید و کمی تفت دهید تا آب درون قارچ تبخیر شده و سرخ شود. پس از سرخ شدن قارچ به میزان کافی سیر را به تابه اضافه کنید.

گام چهارم

اکنون با اضافه کردن سیر مواد داخل تابه را بار دیگر تفت دهید تا بوی سیر رها شود. در این قسمت اسپاگتی را که آبکشی کرده بودید و همچنین پنیر پارمسان را با میزان مناسب و دلخواهی نمک و فلفل سیاه درون تابه خود بریزید و تمامی مواد را خوب به هم بزنید تا قارچ و سیر و پنیر در تمام اسپاگتی پخش شود.

گام پنجم

در پایان نیز مقداری جعفری را بشویید و ریز خرد کنید. این جعفری خرد شده را درون تابه بریزید و به میزان ۳ تا ۵ دقیقه با مواد دیگر هم زده و روی حرارت بگذارید. اکنون می توانید تابه را از روی شعله گاز بردارید. اسپاگتی شما حاضر است و می توانید جهت سرو آن را درون ظرف مورد نظر خود بریزید و میل بفرمایید.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه اسپاگتی سیر و قارچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی