رضیم
رضیم
طرز تهیه پیتزا با نان باگت

موارد لازم + طرز تهیه

یکی از انواع غذاهای سریع پخت خوشمزه بین المللی، پیتزا با نان باگت است که بانواع مختلف مواد در تهیه آن به کار رفته است، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با سایت رضیم همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم

قارچ ۳۰۰ گرم

فلفل دلمه ای رنگی ۲ عدد

پنیر پیتزا ۲۵۰ گرم

پیاز ۱ عدد بزرگ

سس پیتزا ۲ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

نان باگت ۴ عدد

زردچوبه و روغن به مقدار کافی

دستور پخت پیتزا با نان باگت

مرحله اول

برای تهیه پیتزا با نان باگت خوشمزه ، مرحله اول خرد کردن پیاز را به صورت نگینی ریز است، سپس آن ها را با کمی روغن داخل یک تابه مناسب تا زمان سبک شدن پیاز تفت می دهیم، بعد کمی ادویه شامل زردچوبه و فلفل سیاه به تابه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

تفت دادن پیاز و ادویه ها را حدود دقیقه دیگر تا یکدست شدن آن ها ادامه می دهیم. بعد از این کار، گوشت چرخ کرده را به تابه افزوده و چند دقیقه دیگر تا زمان تغییر رنگ گوشت تفت دادن را ادامه می دهیم تا گوشت به خوبی سرخ شود.

مرحله سوم

در مرحله بعد، ابتدا قارچ¬ها را به صورت ورقه ای خرد کرده و به تابه حاوی گوشت سرخ شده اضافه می کنیم و تفت می دهیم. باید صبر کنید تا قارچ آب بیندازد، سپس فلفل دلمه ای را که از قبل نگینی خرد کرده اید را به تابه اضافه کرده و مجدد چند دقیقه دیگر همه مواد را تفت دهید.

مرحله چهارم

حالا ۱ فنجان آب جوش به همراه کمی نمک مخوط کرده و به تابه حاوی مخلوط مواد اضافه می کنیم و بعد درب تابه را می گذاریم و صبر میکنیم تا گوشت به طور کامل بپزد. بعد از خشک شدن آب مواد درون تابه و پخته شدن کامل گوشت چرخ کرده، تابه را از روی کنار می گذاریم و صبر میکنیم مخلوط گوشت خنک شود.

مرحله پنجم

حالا به سراغ آماده کردن نان می رویم. ابتدا رویه نان های باگت را با یک کارد تیز به صورت ورقه ای جدا کرده و بخشی از خمیر داخل نان ها را بیرون می کشیم. در مرحله بعد مقداری سس پیتزا را کف نان های باگت می ریزیم، بعد از آن مقداری پنیر پیتزا را روی سس پیتزا پخش می کنیم.

مرحله ششم

حالا داخل هر نان باگت مقداری از مخلوط گوشت چرخ کرده آماده شده را ریخته و سپس روی آن را پنیر پیتزا می پوشانیم. اگر تمایل به تزئین داشته باشید می توانید کمی فلفل دلمه ای رنگی نگینی شده را روی پنیر پیتزا بریزید. حالا نوبت قرار دادن نان ها داخل فر رسیده است.

مرحله هفتم

اکنون باید پیتزاهای آماده را روی سینی فر گذاشته و در فری که از قبل به مدت ۱۵ دقیقه با حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد گرم شده است، قرار می دهیمو باید صبر کنید پنیر پیتزا ذوب شود و در پایان چند دقیقه حالت گریل فر را روشن کنید تا پنیر پیتزا آب شده طلایی رنگ شود.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه پیتزا با نان باگت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی