رضیم
رضیم

موارد لازم + طرز تهیه

کباب مرغ مغزدار یک کباب خوشمزه است که با مواد و دستور العمل های مختلف طبخ می شود. برای مشاهده آموزش کامل مرحله به مرحله طرز تهیه کباب مرغ مغزدار به سایت رضیم مراجعه کنید.

مواد لازم برای ۲ نفر

سینه مرغ ۳۰۰ گرم

پیاز ۱ عدد بزرگ

زعفران دم کرده غلیظ ۳ قاشق غذاخوری

کره نرم ۲۰ گرم

اسفناج ۴ برگ

زرشک ۲ قاشق غذاخوری

پنیر پیتزا به مقدار کافی

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

زردچوبه و پودر سیر به مقدار کافی

طرز تهیه کباب مرغ مغزدار

مرحله اول

برای تهیه کباب مرغ مغزدار خوشمزه، در ابتدای کار سینه مرغ را در ظرف مناسبی چرخ می کنیم. سپس پیاز را با دندانه های ریز رنده کرده و از صافی رد کنید تا آب اضافی آن گرفته شود سپس آن را در ظرفی بریزید.

مرحله دوم

سپس کره نرم شده و زعفران دم کرده را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و پودر سیر به کاسه اضافه کنید و ورز دهید تا همه چیز خوب با هم ترکیب شود. حالا میز را با کیسه فریزر چرب شده بپوشانید.

مرحله سوم

در این مرحله ابتدا مخلوط کباب له شده را روی کیسه فریزر گذاشته و به شکل مستطیل های نازک برش می دهیم، سپس مقداری پنیر پیتزا، شاه توت و برگ اسفناج را روی مخلوط کباب ریخته و در کیسه فریزر می پیچیم.

مرحله چهارم

در ادامه باید دو طرف رول را به هم بچسباندیم تا رویه آن جدا شود، سپس رول سینه مرغ را به مدت 1 ساعت در یخچال سرد می کنیم. بعد از این مقدار روغن مایع داخل قابلمه لاغری می ریزیم.

مرحله پنجم

حالا تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید روغن خوب داغ شود. سپس رول سینه مرغ را از یخچال خارج کرده و در ماهیتابه قرار دهید، سپس رول را کاملا سرخ کنید و در تابه را بپوشانید.

مرحله ششم

اکنون در این مرحله اجازه دهید کباب ها در تابه بمانند تا مغزها کاملا بپزند. وقتی کباب کوبیده کاملا پخته شد از ماهیتابه خارج می کنیم و در ظرف مورد نظرمان می گذاریم سپس آن را باز می کنیم و سرو می کنیم. نوش جان.

 

نظر خود را بیان کنید

1 دیدگاه برای طرز تهیه کباب مرغ مغزدار

  1. گلرنگ (خریدار محصول)

    عالیه، خیلی خوش سلیقه اید 🙂 🙏🏻 🥰

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی