رضیم
رضیم
طرز تهیه سالاد سیب زمینی قالبی

موارد لازم + طرز تهیه

یک سالاد عالی با ترکیبی از سبزیجات پر خاصیت که میتواند در کنار غذا یا به عنوان پیش غذا میز شما را تکمیل کند. سالاد سیب زمینی و سس مخصوص را همین امروز درست کنید و لذت یک سالاد جدید را تجربه کنید.

مواد لازم سالاد سیب زمینی قالبی برای ۴ نفر

سیب زمینی ۴ عدد

هویج ۱ عدد

کنسرو ذرت ¼ لیوان

کنسرو نخود فرنگی ¼ لیوان

خیار شور ۸ عدد متوسط

پیازچه ۲ قاشق غذاخوری

شوید خشک ۲ قاشق غذاخوری

سس مایونز ۲ قاشق غذاخوری

ماست چکیده ۴ قاشق غذاخوری

آب لیمو ترش ۱ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی

طرز تهیه سالاد سیب زمینی قالبی

مرحله اول

سیب زمینی و هویج را بخار پز کنید. پس از اینکه کاملا پخته شدند آنها را با دقت و به کمک یک چاقوی تیز برش داده و به صورت نگینی خرد کنید. سیب زمینی و هویج پخته و نگینی شده را در ظرف سالاد بریزید و به آن ذرت و نخود فرنگی کنسروی یا آب پز شده را اضافه کنید.

مرحله دوم

خیارشور را هم نگینی خرد کنید تا ظاهر بهتری به سالاد بدهید. سپس به همراه پیازچه خرد شده و شوید به ظرف سالاد اضافه کرده و همه مواد را با احتیاط با هم مخلوط کنید. مراقب باشید که سیب زمینی و هویجهای پخنه حین هم زدن له نشوند.

مرحله سوم

سالاد آماده است و منتظر اضافه شدن سس. برای تهیه سس، مایونز و ماست چکیده را با هم مخلوط کرده و سپس آب لیموترش تازه و نمک و فلفل را اضافه کنید و با هم مخلوط کنید تا یکدست شود.

مرحله چهارم

سس آماده شده را به سالاد اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید تا تمام مواد سالاد به سس آغشته شود. برای اینکه طعم سس و سبزیجات به خورد هم برود بهتر است ظرف سالاد را برای مدتی در یخچال قرار دهید تا خنک شود. پس از این مدت سالاد کاملا آماده ی سرو است. نوش جان

سالاد سیب زمینی رژیمی

اگر قصد دارید سالاد را به صورت رژیمی تهیه کنید این امکان وجود دارد که در تهیه سس آن فقط از ماست چکیده استفاده کنید و سس مایونز را از ترکیب حذف کنید. برای سلامت سس و بهبود کیفیت و غلظت سس میتوانید به جای سس مایونز از روغن زیتون نیز استفاده کنید.

 

نظر خود را بیان کنید

1 دیدگاه برای طرز تهیه سالاد سیب زمینی قالبی

  1. تاج مهر (خریدار محصول)

    عالیههه????????????

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)