رضیم
شماره دستور پخت: 417
رضیم

موارد لازم + طرز تهیه

فیلم طرز تهیه کتلت سیب زمینی

متن ویدئو طرز تهیه کتلت سیب زمینی

سلام دوستان گرانقدر مهمون خونه هاتون هستیم با کتلت سیب زمینی. به مقدار یک کیلو سیب زمینی داریم که اون ها رو آب پز کردیم و رنده کردیم با رنده ریز و روغن رو می ریزم تا داغ شود.

ما یک پیاز درشت با رنده ریز رنده کردیم خیلی ها آب پیاز رو می گیرند اما من این کارو نمیکنم می ریزم داخل سیب زمینی رنده شده حالا ادویه ها رو اضافه می کنم پودر گشنیز یک قاشق غذا خوری، فلفل قرمز نوک قاشق چایی خوری، پاپریکا سه قاشق چایی خوری (کاملا اختیاری)، نمک سه قاشق چایی خوری، برای یک کیلوگرم آرد فلفل سیاه یک قاشق چایی خوری، کاری اختیاری هست یک قاشق چایی خوری، زردچوبه دو قاشق چایی خوری، تخم مرغ ها رو میشکنم و می ریزم داخلش الان شروع می کنم به اضافه کردن پودر سخاری و آرد.

برای انسجام بین سیب زمینی ها و پودر سخاری بدلیل اینکه پوکش بکنه یادمون باشه باید سیب زمینی ها مغزش سرد باشه اگر سرد نشه اون چیز که می خوایم به دست نمی آید. من ابتدا یک قاشق چایی غذاخوری آرد اضافه میکنم و سه قاشق غذاخوری پودر سوخاری یک جا همه رو اضافه نکنید کم کم اضافه کنید هم بزنید تا زمانی بخوردش بره تا زمانی که نه زیاد خشک نه زیاد آبدار باشه.

شعله گاز رو که کم بود متوسط می کنیم سیب زمینی که پخته است اما پیاز که خامِ باید مغز پخت بشه، آب به دست بزنید تا به دست نچسپه، مقداری رو برداریم آماده می کنم برای کتلت سیب زمینی حرفه ای مثل خمیر شده چیزی که اسمش رو حرفه ای کرده اینکه ساندویجی ها این شکلی درست می کردند؛ می زارم داخل ماهیتابه تا مغز پخت بشه و نذارید خیلی قرمز بشه. کتلت سیب زمینی حرفه ای مون که آوردم خدمتتون و از خوردنش کنار عزیزانتون ازش لذت ببرید.

نظر خود را بیان کنید

2 دیدگاه برای طرز تهیه کتلت سیب زمینی

  1. رافعه (خریدار محصول)

    مرسی از آموزش بی نظیرت😉😉🙂

  2. مایسا

    aaaaliii bood????

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی