رضیم
رضیم
طرز تهیه اسکالوپ سیب زمینی

موارد لازم + طرز تهیه

یکی از انواع غذا های مجلسی جهانی، اسکالوپ رولت سیب زمینی می باشد که به عنوان پیش غذا هم می شود از آن استفاده نمود. اسکالوپ به روش ‌های گوناگونی می توان اسکالوپ را تهیه کرد. این غذا، ایده بسیار جلبی جهت تهیه فینگر فود در مهمانی های رسمی و جشن تولد ها می باشد. در تهیه این غذا که خیلی خوشمزه است گوشت به کار نرفته و پخت آن آسان می باشد. جهت مشاهده کل آموزش و یادگیری مرحله به مرحله آماده سازی این غذا سایت آموزش رضیم را دنبال نمایید.

مواد لازم اسکالوپ سیب زمینی

سیب زمینی حلقه شده ۸ عدد

پنیر پارمزان رنده شده ۲ پیمانه

پنیر خامه ای ۲۰۰ گرم

نمک ۱ قاشق چای خوری

فللف نصف قاشق چای خوری

روغن زیتون ۲ قاشق غذا خوری

اسفناج خرد شده ۶ پیمانه معادل ۲۴۰ گرم

سوسیس کوکتل حلقه شده ۸ عدد

پنیر پیتزا ۲ پیمانه

جعفری خرد شده ۱ قاشق غذا خوری

روغن به مقدار لازم

طرز تهیه اسکالوپ سیب زمینی

  1. برای تهیه اسکالوپ رولت سیب زمینی خوشمزه و مخصوص، ابتدا باید سیب زمینی ها را خوب بشوییم و پوستشان را جدا نموده و آن ها را به صورت حلقه حلقه شکل دهیم. در ادامه باید برای استفاده از فر، کف سینی را کاغذ روغنی بگذاریم و روی کاغذ روغنی،پنیر پارمزان را بریزیم.
  2. در مرحله دوم، سیب زمینی هایی که فرم حلقه حلقه دارند را روی سینی به صورت منظم قرار می دهیم و به مدت سی دقیقه و با حرارت صد و هشتاد درجه سانتی گراد در فر می گذاریم تا بپزد. در ادامه یک ماهی تابه را با مقداری روغن زیتون روی حرارت قرار می دهیم تا داغ داغ گردد.
  3. در این قسمت، اسفناج های شسته شده و کاملا ساطوری شده را داخل ماهی تابه می گذاریم و خوب تفت می‌ دهیم. زمانی که اسفناج ها خوب تفت داده شد، آن ها را از روی اجاق گاز بر می داریم و بعد به آن پنیر خامه ای می افزاییم و همینطور نمک و فلفل می زنیم.
  4. در این مرحله باید مواد را به خوبی ترکیب نماییم. سپس باید سیب زمینی ها را از فر خارج کرده و بعد با رعایت ترتیب ابتدا نصف پنیر پیتزا، بعد ترکیب اسفناج، سپس سوسیس های حلقه حلقه شده، بعد بقیه پنیر پیتزا و در آخر جعفری را روی سیب زمینی ها قرار دهیم.
  5. در مرحله آخر باید دوباره، مواد را پانزده دقیقه در فر قرار دهیم تا با دمای صد و هشتاد درجه سانتی گراد بپزد. این را انجام می دهیم تا اسفناج و پنیر پیتزا به خوبی پخته شود. و بعد آن ها را رول می کنیم و سپس برش می ‌زنیم. برش ها را باید به صورت تک به تک انجام دهیم تا بشود از آن ها به عنوان فینگر فود نیز استفاده نمود.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه اسکالوپ سیب زمینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی