رضیم
شماره دستور پخت: 11535
رضیم
طرز تهیه پلو اسپانیایی

موارد لازم + طرز تهیه

از جمله غذاهای فرنگی که اغلب طرفدار ان هستند غذایی به نام ” پلو اسپانیایی” است . که همانطور از نامش می توان در یافت از آن کشور اسپانیا می باشد. این برنج به شکل دمی طبخ است که در انتها مس یتوان با پنیر برشته و سیب زمینی سرخ شده بر روی آن بسیار لذیذ است و از آن جا که این برنج حدود 5دقیقه سرخ می شود دارای طعم بسیار فوق العاده ای است و این غذا از آن جا که بدون گوشت و مرغ است، می تواند به عنوان غذایی رژیمی محسوب گردد. و همچنین پروتئین لازمی را به بدن می دهد. و شما را به طبخ غذای فوق العاده دعوت می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا دستور پخت آن را خدمتتان ارائه دهیم.

مواد لازم برای ۳ نفر

برنج ۲ پیمانه

پیاز ۱ عدد

روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری

فلفل دلمه ای ۱ عدد

سیر ۲ حبه

سس گوجه فرنگی ½ پیمانه

زیره و فلفل قرمز به مقدار کافی

آب ۳ پیمانه

سیب زمینی ۱ عدد بزرگ

نمک و روغن به مقدار کافی

پنیر صبحانه به مقدار کافی

دستور پخت پلو اسپانیایی

در مرحله نخست

در ابتدای پخت این غذا باید پیازها را شست و پوست کند و به صورت نگینی باید آن ها را خرد نمود. سپس فلفل دلمه ای ها باید شسته و به شکل نگینی خرد گردند و در تابه ای که از قبل در حرارت ملایم با روغن زیتون داغ شده است می ریزیم.

مرحله دوم

انقدر پیازها باید سرخ شوند که به رنگ طلایی دربیایند. و سپس فلفل دلمه ای ها را باید با سیر له شده به پیازها افزود و تفت و سرخ نمود. در آخر باید تقریبا حدود 5دقیقه بعد از شستن برنج آن ها را باید به مواد افزود و البته نباید برنج سرخ شود.

مرحله سوم

پس از تفت خوردن مواد، سس گوجه فرنگی را همراه با نمک و فلفل وزیره اضافه می کنیم. و مجدد شروع به تفت دادن آن ها می کنیم. در این میان مقداری آب به آن می افزاییم و درون پلوپز به مدت 20 دقیقه قرار می دهیم. سپس سیب زمینی ها را باید شست و پوست کند.

در مرحله آخر، مرحله چهارم

سیب زمینی ها که به صورت نگینی خرد شده است و در یک تابه آن ها را سرخ می کنیم و سپس پنیر صبحانه را به صورت مکعبی برش می دهیم. و در تابه ای جداگانه سرخ می کنیم. و در آخر پ ساز پخته شدن برنج آن را در ظرفی مناسب می ریزیم و سیب زمینی ها و پنیر سرخ شده را روی آن اضافه می کنیم.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه پلو اسپانیایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی