رضیم
رضیم
طرز تهیه پیتزا کاسه ای

موارد لازم + طرز تهیه

پیتزا کاسه ای یکی از انواع پیتزاهای خوشمزه در سرتاسر جهان است که به صورت تک نفره آماده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیتزا کاسه ای در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر

نان تست ۴ عدد

تخم مرغ ۲ عدد

ذرت ۲ قاشق غذاخوری

ژامبون ۴ عدد

گوجه فرنگی ۱ عدد

سس گوجه فرنگی به مقدار کافی

سس مایونز به مقدار کافی

پنیر پیتزا به مقدار کافی

نمک، فلفل سیاه و پودر آویشن به مقدار کافی

طرز تهیه پیتزا کاسه ای

مرحله اول

برای تهیه پیتزا کاسه ای خوشمزه ابتدا دمای فر را روی حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم می کنیم تا فر به طور کامل گرم شود. در ادامه نان تست و ژامبون را به صورت مکعبی به یک اندازه خرد می کنیم.

مرحله دوم

حالا گوجه فرنگی را می شوییم و و حلقه حلقه می کنیم. سپس نان تست را تقسیم کرده و درون دو کاسه مقاوم در برابر حرارت می ریزیم. در ادامه تخم مرغ ها را درون کاسه می شکنیم و به خوبی هم می زنیم.

مرحله سوم

حالا مقداری نمک، فلفل سیاه و پودر آویشن به مواد هر دو کاسه اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا تخم مرغ ها یکنواخت شوند. در ادامه ژامبون های خرد شده درون کاسه ها ریخته، سپس حلقه های گوجه فرنگی را اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله مقداری سس کچاب و سس مایونز درون کاسه ها ریخته و مخلوط می کنیم تا ترکیب شوند. حالا روی مواد مقداری پنیر پیتزا قرار می دهیم تا آن را کامل بپوشاند. در نهایت ذرت را اضافه کرده و کاسه ها را درون فر می گذاریم.

مرحله پنجم

لازم هست پیتزاها به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه درون فر بمانند تا پنیر پیتزا ذوب شود. پس از گذشت این زمان گریل را روشن کرده تا پنیر پیتزا به مدت ۲ دقیقه گریل شده و روی آنها طلایی و خوشرنگ شوند.

مرحله ششم

در صورت تمایل می توانید از مخلفاتی مثل قارچ و فلفل دلمه ای یا سوسیس نیز به پیتزا کاسه ای اضافه کنید. پس از ۲ دقیقه کاسه ها را از فر بیرون آورده و به همراه سس مورد نظر سرو می کنیم. نوش جان.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه پیتزا کاسه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی