رضیم
رضیم
طرز تهیه نودل با سوسیس

موارد لازم + طرز تهیه

نودل با سوسیس یکی از انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی است که محبوبیت بالایی در سراسر جهان دارد، برای مشاهده آموزش کامل و گام به گام طرز تهیه نودل با سوسیس در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

نودل ۳ بسته

قارچ ۱۰ عدد

فلفل دلمه ای ۱ عدد

پیاز ۱ عدد

رب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذاخوری

سس فلفلی تند ۱ قاشق غذاخوری

سوسیس ۲ عدد

نمک، فلفل سیاه و پودر سیر به مقدار کافی

طرز تهیه نودل با سوسیس

مرحله اول

برای تهیه نودل با سوسیس خوشمزه در ابتدا پیاز را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و درون یک تابه مناسب می ریزیم، سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار داده و مقداری روغن مایع به تابه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا پیاز را تفت می دهیم تا سبک و رنگ آن شفاف شود، سپس سوسیس را در اندازه های دلخواه خرد می کنیم و مقداری نمک، فلفل سیاه و پودر سیر به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا سوسیس ها به همراه ادویه ها سرخ شوند.

مرحله سوم

در این مرحله فلفل دلمه ای و قارچ را به ابعاد دلخواه خرد کرده و داخل تابه می ریزیم، سپس آنقدر تفت می دهیم که آب اضافی داخل قارچ کاملا کشیده شود. حالا رب گوجه فرنگی را روی مواد می ریزیم .

مرحله چهارم

در ادامه سس فلفلی تند را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا رب گوجه فرنگی کاملا سرخ شود. در این فاصله نصف یک قابلمه مناسب را از آب پر کرده و روی حرارت زیاد می گذاریم تا بجوشد.

مرحله پنجم

حالا نویت اضافه کردن ادویه مخصوص نودل است. ادویه را داخل قابلمه می ریزیم و زمانی که آب جوش آمد ب نودل را بدون اینکه خرد کنیم درون قابلمه قرار می دهیم. در ادامه می گذاریم نودل به مدت ۵ دقیقه درون آب جوش بماند تا پخته و نرم شود.

مرحله ششم

پس از 5 دقیقه قابلمه را از روی حرارت برداشته و نودل را درون آبکش ریخته و بدون اینکه با آب سرد بشوییم به تابه حاوی مواد میانی اضافه می کنیم، سپس مخلوط کرده و به مدت ۵ دقیقه تفت می دهیم تا نودل و مواد میانی به خوبی باهم آغشته شوند.

مرحله هفتم

پس از گذشت این زمان تابه را کناری گذاشته و نودل را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم. در پایان می توانیم نودل را با برگ ریحان و پنیر پارمزان یا سس باربیکیو تزیین کرده و سرو کنیم. نوش جان.

 

نظر خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرز تهیه نودل با سوسیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهمونی چی بپزم ؟ 20 طرزتهیه دقیق رستورانی و قنادی (ثبت نام رایگان)
بهترین اپلیکیشن آموزش آشپزی و شیرینی پزی
بیش از 5000 کاربر فعال آکادمی رضیم
0 تا 100 رسپی ها ویدئویی